Skip Nav

Official US Magazine Mistake

The magazine posted on their website an official error in the recent Brad and Angelina adoption story. Not only did they jump to the conclusion that the couple adopted the baby together, but they reported that it was a boy that was adopted. Whoops. The news on their website reported:

In some early editions of the July 18 issue, Us Weekly inaccurately reported that Angelina Jolie and Brad Pitt were adopting a baby boy together. Her new daughter is, in fact, a girl, and while Pitt was present when Jolie signed the adoption papers, he himself was not a party to the adoption. As the magazine went to press on the night of July 4th our reporters in Addis Ababa, Ethiopia were continuing to report out the story. By the following morning we learned that we had made these errors and stopped the print run in order to correct the story. However not all issues were corrected in time.

Looks like Brad and Angie's people acted fast to the article hitting newsstands tomorrow. I doubt they were able to change the cover's headline in time.


US editor, Janice Min reports they still got dirt on the couple, including
their recent house hunting trip in Provence - and they got the pics to prove it but they are saving them for next weeks issue.

Latest

Download our new Selfie app!

Go to App Store
+