Skip Nav
Holiday Beauty
Glitter Strobing Is the 1 Holiday Beauty Trend Worth Obsessing Over
Beauty News
Brace Yourself: Kat Von D Just Teased a New Pastel Goth Palette on Instagram
Wedding Beauty
10 New Ways to Wear Flowers and Braids in Your Hair For 2017 Weddings

The Hills Beauty Quiz: "Stress And The City"

The Hills Beauty Quiz: "Stress And The City"

The title of this episode cracks me up. Now that Whitney and Lauren are going to New York to work, life for these gals isn't all just fun and games anymore. At the same time, the perks look pretty damn good. Lunches out, cocktail dresses to the office and blithely meeting Marc Jacobs — c'mon ladies, work can't be that stressful!

Now it's time to have a little bit of beauty fun. Take a break from your day and take my Hills beauty quiz! Also, if you're into gadgets, phones and electronic gizmos, definitely check out GeekSugar's Hills Tech Quiz too.

Photos courtesy of MTV

The Hills Beauty Quiz: "Stress And The City"

How many different hairstyles does Whitney have in this episode?

Progress  
Around The Web
Join The Conversation
mverno mverno 8 years
whoops i still want to win though
donnab47 donnab47 8 years
i did pretty bad 0 out of 3, how smart am i? have a great week,everyone out there!
veronicaraye veronicaraye 8 years
3/3
veronicaraye veronicaraye 8 years
3/3
notoriuskitty notoriuskitty 9 years
perfect! i never want this show to end!
LadyP LadyP 9 years
2/3...good considering I just watched the show last night lol.
lofty007 lofty007 9 years
I NEED LC's dress!! Does anyone know what designer? Man, sometimes I wish they would caption outfits in TV shows like they do in magazines.
ilove2ski ilove2ski 9 years
2/3
ilove2ski ilove2ski 9 years
2/3
lilstacylou lilstacylou 9 years
WOW 3 out of 3 and I havn't even watched the episode yet. Predictable... yeah, but entertaining.
sabrina27 sabrina27 9 years
I love LC dress. It hugged her body perfectly. I did not care for Whit dress but she is pretty.
sweetnluvly07 sweetnluvly07 9 years
LC'S DRESS WAS AWESOME! IT MADE HER BODY LOOK SOOO PRETTY. Whitney's dress had a little too much flowers. It kinda looked like a dress that i wore when i was little. She still looked hot!
annamae1 annamae1 9 years
whitney's my favorite.
hollitosway hollitosway 9 years
what was wrong with whitney's dress for the meeting in ny? wasn't lauren's dress a little tight? no one mentioned that.
Dr_NO Dr_NO 9 years
2 out of 3 ain't bad!! Damn that hair question!
miz_ayet miz_ayet 9 years
3/3! wow!
miz_ayet miz_ayet 9 years
3/3! wow!
VaneM77 VaneM77 9 years
hahaha 1/3! I did horrible on all of them this week
Passion4Fashion Passion4Fashion 9 years
woo hoo! finally i did well on one of the hills quizzes today!
XSofieX XSofieX 9 years
2/3 missed the nails though!
XSofieX XSofieX 9 years
2/3 missed the nails though!
Martini-Rossi Martini-Rossi 9 years
1/3 that was tough! lol
Martini-Rossi Martini-Rossi 9 years
1/3 that was tough! lol
karisaamy karisaamy 9 years
Damn I missed one
karisaamy karisaamy 9 years
Damn I missed one
Lauren Conrad's Circus Halloween Costume 2016
Lauren Conrad and Lo Bosworth Halloween Costumes
Expert Advice From Lauren Conrad on Fall's Best Shoe Trends
Cutest Lauren Conrad and William Tell Pictures
LC Lauren Conrad Kohls Collection Fall 2016
Dieter From Laguna Beach Wedding Pictures
Lauren Conrad Reveals She First Met Her Husband When She Was 16

POPSUGAR, the #1 independent media and technology company for women. Where more than 75 million women go for original, inspirational content that feeds their passions and interests.

From Our Partners
Latest Beauty
All the Latest From Ryan Reynolds