Skip Nav
Lady Gaga
Super Bowl: Lady Gaga Singing the National Anthem Will Give You Chills All Over Your Body
Award Season
Chrissy Teigen and John Legend Have an Exciting Night Out at the NAACP Image Awards
Celebrity Couples
The 13 Shortest Marriages in Celebrity History

Another Day with the Gyllenhaals

No new news on the Gyllenhaals - they're just one of our favorite families and we're loving these pictures! It really doesn't get any cuter than Jake, a very pregnant Maggie, Dad and godmother Jamie Lee Curtis locking arms and hanging out enjoying the afternoon together.

More adorable pics of the Gyllenhaals strolling the streets of NYC so


image

image

image

image

image

image

image

image

image

image

image

image

Source

Around The Web
Celebrity Godparents
Jake Gyllenhaal and Bradley Cooper Audition For Clueless
Pictures of Jake Gyllenhaal Over the Years
Emmys Afterparty Dresses 2015
Emmys Jewelry 2015
Jake Gyllenhaal on Nocturnal Animals Set
Disney Princess Dresses at Emmys 2015

POPSUGAR, the #1 independent media and technology company for women. Where more than 75 million women go for original, inspirational content that feeds their passions and interests.

Join The Conversation
woodycakes woodycakes 8 years
papa gyllenhaal is so hot!!!
dokibo dokibo 9 years
they're sooo cute
MrsJigglesworth MrsJigglesworth 9 years
LOVE THEM!!!!!!!!!! My crush is back!!!!!!!!!!! Damn it, now I'm going to have to start stalking him again :).
gracey gracey 9 years
She was in Donnie Darko with Jake, 40 day and 40 nights, Adaptation, Mona Lisa smile...actually she has many credits. You can see on imdb.com if you are that interested. Yeah I knew she had some TP but she doesn't LOOK plastic you know? She even posed in a mag awhile back and wouldn't let them photoshop her. And she's honest about it. I dunno I just like and respect her.
JK-Boogie JK-Boogie 9 years
I would like someone to sit me down and inform me what is so great about these two....I am only slightly interested in the guy because I am waiting for him to be outed. I have not seen her act since the Secretary and could not name 1 other movie she has been in. In summary she is boring and he is gay
tabloidprincess tabloidprincess 9 years
jamie said her self shes gotten plastic surgery... :) something to her eyes i think she said. and some other stuff.
gracey gracey 9 years
I love that Jamie hasn't gone all plastic. She's natural and if she looks her age so what? she's still fabulous imo. Jakey is such a cutie! He's the son of director Stephen Gyllenhaal and screenwriter Naomi Foner so that's the Hollywood connection I guess. Imdb.com also said that he had his first driving lesson with Paul Newman! lol How cool is that? He's also Godfather of Matilda Rose Ledger, daughter of actor Heath Ledger and actress Michelle Williams.
yayita yayita 9 years
so cute, they are so close but I dont like them much. I just like that they are a close family
Ms_Magnificent1 Ms_Magnificent1 9 years
You know what tabloidprincess thats a good question!!! I don't just think its b.cuz of "Brokeback..." though, he kind of has a lil vibe about him that he might just be gay. But again I digress, I don't care if he is or isn't b.cuz he will always be one of the greatest in my eyes :-)!
snixy30 snixy30 9 years
He can be gay all he wants but those arms are luscious.....
tabloidprincess tabloidprincess 9 years
Why do people think he's gay? cause he was in brokeback mountain?
Ms_Magnificent1 Ms_Magnificent1 9 years
I don't even care if he is gay 4real lol...sad but true! Can he just lay next to me and we can snuggle? lol...I would take any affection from Jake!
Adriana42 Adriana42 9 years
ew Jamie needs to cover those saggy boobies
PiscesJNJ PiscesJNJ 9 years
THey look so cute and happy all together with each other. Nice family. :)
lindaloo lindaloo 9 years
Jake is looking HOT in these pictures. What a pretty family. When is she having that baby? I hope it's early Oct for her sake!
Jinx Jinx 9 years
Gay guys are usually good to their mothers. Note the Tom Cruise post from the other day! lol JK!
brokenhalo brokenhalo 9 years
Ohhhh, she's his GODMOTHER, I was getting mighty worried for a second after seeing that pic! I love that Jake is such a family man, this guy just keeps growing on me!
Ms_Magnificent1 Ms_Magnificent1 9 years
Jake will u marry me? Lol...I love him so family-oriented and so not Hollywood!
Jinx Jinx 9 years
Jake was working out with the boys all summer so he could play Lance. (ha ha) I've seen Maggie on the promotion tour on alot of talk shows, and I have to say, she's been awesome, I've really enjoyed her interviews.
Sica Sica 9 years
He's gay, isn't he?
tabloidprincess tabloidprincess 9 years
Maggie is due in October.
Luna13 Luna13 9 years
didnt know kurtis was his godmother, wow ive learnt so many things here today on pop!! Maggie seems like shes been pregnant for years! let the conspiracies begin!
3Sweeties 3Sweeties 9 years
around the time he did Jarhead, Lauren. DAMN, that boy is a nice peice of a$$ in that one.
LaurenG22 LaurenG22 9 years
wow- when did jake get so BUFF?! WOWSAS!! also- how is Jamie the god mother??? do they have famous parents?
BlondeSugar BlondeSugar 9 years
haha i thought so
Latest Celebrity
X