Skip Nav
Kourtney Kardashian
Try to Keep Up With Kourtney Kardashian's Hottest Bikini Moments
Ariana Grande
Ariana Grande and Mac Miller Share a Smooch During a Romantic Sushi Date
The Late Late Show with James Corden
Britney Spears Gets Down With James Corden During Carpool Karaoke

Beautiful Becks Shows off Motorola

Oh there's nothing like a little Beckham to kick-off the last weekend of 2006... David hit Japan to promote Motorola's MOTORAZR handset today. Thousands came out to watch Becks host a MOTORAZR fashion show. At the end of the event he even kicked MOTORAZR filled balls into the crowd. We want one of those Beckham balls for sure. It must have been pretty exciting to receive a gift from Becks and to see him on stage. Happy Beckham Friday!

More of beautiful Becks showing off in Japan so


72899299_10

72899296_10

72899295_10

72899294_10

72899291_10

72899289_10

Source

Around The Web
Join The Conversation
kittycat kittycat 9 years
he makes more money off his looks than his talents. there are so many other soccer players better than beckham. just because he's blonde and speaks english...LOL
DulceSkye DulceSkye 9 years
I am not interested in him unless he has Posh at his side. In my eyes, she is the fabulous one! LOL
brokenhalo brokenhalo 9 years
I wish I could like him, coz he's so damn fine, but when I look at him, all I see is a cheater, argh!!!
Luna13 Luna13 9 years
oh god if it was any other man wearing that jacket we would think he was gay! what a fug fugly jacket!!!
Torrie Torrie 9 years
LOVE HIM LOVE HIM LOVE HIM! He's just sooo gorgeous! <3
crispet1 crispet1 9 years
Haha! Are you guys going out to dinner tonight? I think I recall in one of your blogs you said you guys go out once a week. Thats sweet.
WhatTheFrockBlog WhatTheFrockBlog 9 years
I don't have cable anymore, either, but I loved that show when it first came on. I applied to get my boyfriend on the show, but I never heard back. Thank God. Because if my boyfriend had been ambushed by the Queer Eye guys because of me, he probably would've dumped my ass so fast!
ashleycakes ashleycakes 9 years
So hot, I just don't see what he sees in skeletor, she must have one hell of a great personality! _________________________ Yeah!!!
TruJrzyGirl TruJrzyGirl 9 years
Ya, he's cute, but that jacket is flatout damn fugly !
crispet1 crispet1 9 years
Ima, too funny. And I miss it too. I dont have cable anymore!
Imabeliever Imabeliever 9 years
Yeah all I can say is it is a good thing that man is fine cause he wears some of the fruitest damn jackets. I often think he must be raiding Carson Kressley's closet.. of course Carson would bitch slap me for that comment. I miss Queer Eye..is it still on?
crispet1 crispet1 9 years
In lieu of one of their comments, I present to this thread the pepino: :PEPINO:
Aggie Aggie 9 years
For me Becks can wear anything he wants... or more preferable follow the quote "Less is more"... ;) ______________________________________ \Don't chase the beat of your heart/
WhatTheFrockBlog WhatTheFrockBlog 9 years
Haha, paige! You sound like Shiloh or Yayita. :rotfl:
paigesweetkisses paigesweetkisses 9 years
i agree pop, i want one of his balls ;)
JK-Boogie JK-Boogie 9 years
I 3rd that
WhatTheFrockBlog WhatTheFrockBlog 9 years
I don't think I'd like the jacket on anyone else but it works on Becks. Then again, everything works on this man. I even liked him in that dorky reindeer sweater he wore a few weeks ago.
mandyjean mandyjean 9 years
agreed aggie!
Aggie Aggie 9 years
Mandy, in this case it's what's under the jacket that counts ;) ______________________________________ \Don't chase the beat of your heart/
BlondeSugar BlondeSugar 9 years
Cutie.
JK-Boogie JK-Boogie 9 years
He is killing me with his hotness
mandyjean mandyjean 9 years
He looks good as usual :) I'm not a fan of that jacket though.
5fathoms 5fathoms 9 years
OH Becks... "A thing of beauty is a joy forever; Its loveliness increases; It will never pass into nothingness."
LoneWolf LoneWolf 9 years
Damn. Just ... damn.
Aggie Aggie 9 years
Hottie Hottie Hottie Hottie! :drool: I want his balls too.. ^^ ______________________________________ \Don't chase the beat of your heart/
Motorola DROID Turbo Battery Life
Moto X Leather Backing Review
Affordable Smartphone
Long-Term Celebrity Couples | Pictures
David and Victoria Beckham Sell Their France Home
Moto 360 Smartwatch
Cruz Beckham Dancing to "Pony" Instagram Video 2016

POPSUGAR, the #1 independent media and technology company for women. Where more than 75 million women go for original, inspirational content that feeds their passions and interests.

From Our Partners
Latest Celebrity & Entertainment
X