Skip Nav
Gift Guide
Watch Our LIVE Holiday Gift Guide Show Now and Win Big!
Gift Guide
Watch Our LIVE Holiday Gift Guide Show Now and Win Big!
Gift Guide
POPSUGAR Editors' Gift Guide: 150+ Presents For Everyone on Your List
Around The Web
Join The Conversation
purpleisafruit purpleisafruit 9 years
I'm surprised. She actually looks alright here. Well, as alright as Fergie can look. I think some of her more ridic outfits are just so that when she dresses like this she cops less flak for it. It's a ruse I tell you. A ruse.
ThatsBloo2You ThatsBloo2You 9 years
I'm gonna start hanging out at LAX just to start actually seeing these celebrities in person.
BonjourChaton BonjourChaton 9 years
Um, yeah, her sunglasses are just a wee bit too large.
Karla_Pak Karla_Pak 9 years
i still dont know how she pulled josh.
Lolita82 Lolita82 9 years
she looks great per usual
kbienen kbienen 9 years
she looks like she just had botox and collagen added to her face. maybe its just those enormous glasses dwarf her nose.
RustyAngel73 RustyAngel73 9 years
haha celebrities bumping into each other gotta love it
Zahara-Pitt Zahara-Pitt 9 years
methface and she can;t sing
Honeychild Honeychild 9 years
She has one of the best bodies out of any celebrity musicians
vinnie vinnie 9 years
Yellow nail polish!
LaLa0428 LaLa0428 9 years
Yawwn for her. Where's Josh?
DulceSkye DulceSkye 9 years
Fergie can be cute, but these aren't the best pics of her.
pink_magnetism pink_magnetism 9 years
I always find these random celebrity meetings funny. i wonder if they actually know each other, or if it's like "hey, that's Nicky Hilton," "hey, that's Fergie!"
lamlokyihk lamlokyihk 9 years
loove her cute dress
koolbr33z3 koolbr33z3 9 years
Fergie reminds me of Kirstie Alley before she gained weight.
soglam soglam 9 years
Omg i met her today in NYC and she was the sweetest!!! she told me i looked hot and my outfit was really cute :)lol then we briefly talked about jewelry(i had on a bracelet she also had)and her new bags... she is sooo nice and looked gorgeous! i also congradulated her on her surfboard from teen choice :D
lizzie_ttu lizzie_ttu 9 years
Yeah... not digging the shades. :)
paulawoods paulawoods 9 years
fugly dress,shoes,nail polish and nasty fugly hat! have I covered it all - I am not a fan - she seems like one of those don't you know who I am kind of chicks!does any one remember when she peed her pants during a concert and then tried to say it was sweat? I guess she only sweats between her legs! LOL!!!
Adrianne Adrianne 9 years
"Oh dahling...I'm a superstah..(sigh)" Love!
daisyray daisyray 9 years
Her dress is too cute. Anyone know where I can find one similar to it?
Shibi Shibi 9 years
Her brows have been rescuplted to the point where they stick out of giant sunglasses, like those?!?!?! Uggh, too much Ferg, too much.
HeatherinHouston HeatherinHouston 9 years
I like her yellow nail polish. I think she's great!
vilas79 vilas79 9 years
Her boyfriend is freakin HOT! I love me some Josh!
tati33 tati33 9 years
Mariah!! Love her!
anony1111 anony1111 9 years
right on KiDoE, i love mariah carey as well
Fitness Marshall Fergie "M.I.L.F. $" Cardio Hip-Hop Video
Fergie, Josh Duhamel, and Axl at Dodgers Game August 2016
Fergie Performing at Creative Coalition's Benefit Gala 2016
Fergie's "MILF" Video Features Chrissy Teigen Breastfeeding
Fergie's "M.I.L.F. $" Music Video
Celebrity Engagement Ring Pictures
Fergie Out in LA April 2016

POPSUGAR, the #1 independent media and technology company for women. Where more than 75 million women go for original, inspirational content that feeds their passions and interests.

From Our Partners
Latest Celebrity & Entertainment
All the Latest From Ryan Reynolds