Skip Nav
The Royals
And Now, an Amusing Behind-the-Scenes Story From the Royal Visit to the Star Wars Set
Celebrity Instagrams
Miley Cyrus Celebrates Her Connection to the Hemsworth Family in a Permanent Way
Lady Gaga
We're Confused Yet Enthralled by Bradley Cooper and Lady Gaga's Motorcycle Dinner Date
Around The Web
Join The Conversation
XoxRainbowshineXoX XoxRainbowshineXoX 9 years
Umm....ew. You know it's a rockin party when you have those three. Not. =P
Blondieforever Blondieforever 9 years
Looks like one of those "What are they saying?" things where you try to fill in the caption bubbles.
Isabella-Welling Isabella-Welling 9 years
haha radar kitty!so true!but that wld b a hilarious video if it showed up on youtube!=)
brokenhalo brokenhalo 9 years
And I thought only guys did the 'crotch grab'!!!
Fashiondiva91 Fashiondiva91 9 years
OMG LL should not be near kid rock next thing there is going to be a porn video with the two of them " A NIGHT IN LL, STARRING KID ROCK"
FB1977 FB1977 9 years
She IS disgusting...
GolferGirl GolferGirl 9 years
She's just NASTY as hell and I wish she would go away. Far away.
pinkangelmonkey pinkangelmonkey 9 years
haha maybe she is trying to pull a michael jackson with the crotch grabbing...or maybe it is on fire! firecrotch....hehe
popstar popstar 9 years
No pity. She does it to herself. Didnt we just see her lounging by the pool with her new guy candy?
famusfoxyleo famusfoxyleo 9 years
Is it just me, or does this girl really need some rest! Take a breather LL...You are starting to look WORN OUT!
MissSixty1 MissSixty1 9 years
haha i would love to watch this looks like fun.
My-Opinion My-Opinion 9 years
ugh EP, haha so true though
JennaV JennaV 9 years
Well David and LL are the same height. At least they have THAT in common.
beachkate08 beachkate08 9 years
i think she feels as if she needs to be at every single party that she hears about. i definately wouldn't have pictured her being friends with david spade or kid rock, but then again, if they have alchohol or drugs, she'll be anyones friend.
ethiopian_princess ethiopian_princess 9 years
what's gross is that david and kid are both with relatively attractive women, both tommy lee's sloppy seconds.
ToomuchAwesomeness ToomuchAwesomeness 9 years
With all the partying she's doing, how does she have the energy to go to the set of Georgia Rules? And why is a 20-year-old hanging out at David Spade's 42nd b-day party. That's gross.
My-Opinion My-Opinion 9 years
what's hoho grabbin' down there, lol*
bluediesel bluediesel 9 years
They All Look Pretty Wasted! LOL
Shiloh-Jolie-Pitt Shiloh-Jolie-Pitt 9 years
Texastime - I think a kid by blohan and kid rock would look exactly like that troll david spade hahaha
texastime texastime 9 years
La Lohan, David and Kid. What a lovely child that would make!
popstar popstar 9 years
haha eew! Good observation!
Toronado Toronado 9 years
What th...? Am I seeing things, or is Lindsay pinching her firecrotch in that photo? Maybe after 'American Woman' they sung 'I Touch Myself' by the Divinyls.
ethiopian_princess ethiopian_princess 9 years
well, lilo and pam are pretty tight. it's like the trailer trash festival.
pinkparadise42 pinkparadise42 9 years
It is so crazy how everyone knows everyone in Hollywood. This is quite a mix.
popstar popstar 9 years
This picture is 30% white trash 20% designer clothes 5% wife beater 10% skank 35% std's
Kid Rock 'Beyond Devastated' After Personal Assistant Found Dead at His Nashville Property
David Spade Talks About Chris Farley With Conan O'Brien
Lindsay Lohan Was Reportedly Kicked Out of a Bar For Spitting on Someone
Joe Dirt 2 Trailer
Lindsay Lohan Just Took Her Feud With Jennifer Lawrence to a New Level
Joe Dirt 2 Picture of David Spade
Celebrities at the Kentucky Derby 2013

POPSUGAR, the #1 independent media and technology company for women. Where more than 75 million women go for original, inspirational content that feeds their passions and interests.

From Our Partners
Latest Celebrity & Entertainment
X