Skip Nav
Celebrity Kids
We've Been Spoiled With So Many Snaps of John Legend and Chrissy Teigen's Daughter
Lady Gaga
4 People Who Maybe Shouldn't Have Messed With Lady Gaga This Week
Dwayne Johnson
22 Times Dwayne Johnson Proved His Heart Was Actually Very Unrock-Like

Heidi and Seal Get Biblical

Can you guess who got dressed up as a very buff Eve and the snake that temps her with the forbidden fruit? It's Heidi Klum and Seal pulling out all the stops for their annual Halloween bash on Tuesday night! I would have thought Heidi would go for something a little more glamorous but she does that everyday. Still, I bet she had to sit in the make-up chair just as long. The detailing on her face is exquisite. Other guests who came to the party were Paris Hilton and Minnie Driver who dressed as a fairy.

Lots more pics from the fabulous party so just























Around The Web
Join The Conversation
KimmiAnn KimmiAnn 9 years
Is Minnie Driver broke or what? My daughter's WalMart costume looked way cooler! Paris...yep..she's a tramp. when it comes down to it, i let them think what they want, if they care enough to bother with what i do, then i'm already better than them anyway - mm
blondie01 blondie01 9 years
i looooove heidi and seal! they are so incredibly cute and adorable! :)
la_clique la_clique 9 years
Yep, if you click the picture you can really see all the detail on her face!
stone_soup stone_soup 9 years
Wow! Is that really Heidi? ____________________________________ Don't tick me off. Or you'll get it.
lula29 lula29 9 years
Heidi and Seal rock!
BeachBarbie BeachBarbie 9 years
I really like Alyssa Milano costume the best (it is just pretty to me). I think Heidi and Seal's costume is really great!
Toronado Toronado 9 years
LOL @ Heidi and Seal. Now that's originality. (Sarcasm: ON)Nice of Paris to cover herself up, for a change.(Sarcasm: OFF)
yayita yayita 9 years
I love this couple, she is so funny and shes pregnant and acting the fool LOL
mmm_humus mmm_humus 9 years
LOL! Oh my god, heidi and seal rock. They are too cool mate. and as for paris? she can go jump off the eiffel tower for all i care haha :P She alwyas manages to look like a slapper. OH WAIT that's cos she isssss, haha yeahhh i get it now
tyffi tyffi 9 years
What a clever Halloween costume of Heidi. Her very own baby-airbag! *giggles*
ShannonSoCrazy ShannonSoCrazy 9 years
lol Heidi is so adorable.
lpyle79 lpyle79 9 years
Very cool costume Heidi and Seil!!! Seriously, how is it that Paris does not realize that she's a freaking joke?
Sica Sica 9 years
LOL so funny and so criative! I loved that. _____________________________ "You're drowning in a sea of anarchy, With your heart above your patches and faith in democracy."
ososweet ososweet 9 years
oh seal and heidi --> so creative! and heidi has a body to show off but you don't see her baring all at every opportunity. paris = tacky and hor-riffic.
bluesuze bluesuze 9 years
Aww, how cute! Paris decided to dress up as a slut this year. I bet it was a real stretch for her.
sapphire2 sapphire2 9 years
what is Paris' obsession with those thigh highs. She wore them in another color with her cop costume. Yuck, they look so tacky. Heidi and Seal look great. Nice to see something different.
brokenhalo brokenhalo 9 years
Heidi and Seal scare me! :o Uh, WTF is Paris meant to be? A pizza delivery girl in a porno movie??
BlondeSugar BlondeSugar 9 years
Hmm good queston, crazylady! I don't know either!
crazylady crazylady 9 years
Who's the chick dressed up in the blonde wig? I have no clue (and I can't figure it out either)
paigesweetkisses paigesweetkisses 9 years
lol, well thank you for clearing that one up blondesugar ;)
azucar_maddy azucar_maddy 9 years
Ha ha ha, Heidi and Seal look great. That's one of the best costume duos I've seen in a long time!
SaRaH-22 SaRaH-22 9 years
Alyssa is my fav! ~*~Life was Simpler back then~*~
DesignRchic DesignRchic 9 years
LOL! Blondesugar!
JK-Boogie JK-Boogie 9 years
they are adorable together....they do this every year and it always looks fun
BlondeSugar BlondeSugar 9 years
Paris was being herself; a dirty skank with no fashion sense
Heidi Klum Halloween Costumes
Heidi Klum Halloween Costume 2016
Celebrities With Their Moms Pictures
2016 Oscars Red Carpet Disney Look-Alikes (Video)
Sexiest Dresses at the Golden Globes 2016
Golden Globes Jewelry and Accessories 2016
Adriana Lima on Watch What Happens Live December 2015 Videos

POPSUGAR, the #1 independent media and technology company for women. Where more than 75 million women go for original, inspirational content that feeds their passions and interests.

From Our Partners
Latest Celebrity & Entertainment
All the Latest From Ryan Reynolds