Skip Nav
Oscars
These Celebrity Couples Are as Golden as Oscar Himself
Oscars
These Stars Made the Oscars a Family Affair
Oscars
Oscars: The Hidden Figures Cast Kicked Red Carpet Butt, Took Names
Around The Web
Join The Conversation
wicca_08 wicca_08 9 years
Molly Sims is gorgeous.
wicca_08 wicca_08 9 years
Molly Sims is gorgeous.
SassAndBide SassAndBide 9 years
haylie is so annoying she doesnt even have anything to promote, probably just there for free publicity or free swag
Cinnamon-Girl Cinnamon-Girl 9 years
ugh theres Haylie again :oy: i love that yellow dress!!
Cinnamon-Girl Cinnamon-Girl 9 years
ugh theres Haylie again :oy:i love that yellow dress!!
pink_magnetism pink_magnetism 9 years
I saw a magazine cover with Hilary on it today, she looked so much like Haylie!
sweetheart_450 sweetheart_450 9 years
Izabella (from what I can remember) played a Russian girl in "Coyote Ugly".
demeter demeter 9 years
Aw Haylie's cute. And where did Emmy go?! It's like she just disappeared lol
msshellokitty msshellokitty 9 years
I have no idea who Izabella is but she looks gorgeous.She looks great in yellow.
DulceKisses DulceKisses 9 years
I think haley is ugly. Her nose is SOOOO HUGE!!! Her an Paris should start a ugly nose club!
VaneM77 VaneM77 9 years
hahahaha smurf-tastic!!! That was hillarious!But seriously poor girl she really isn't cute! That nose does a lot of damage
VaneM77 VaneM77 9 years
hahahaha smurf-tastic!!! That was hillarious! But seriously poor girl she really isn't cute! That nose does a lot of damage
tiabia tiabia 9 years
Ok, Debbie Matenopoulos' shoes definitely are Yves Saint Laurent!!!
tiabia tiabia 9 years
As for Haylie...I wouldn't even be made if she went a got a new nose!!! And the larger face picture, just showed me how smurf-tastic her "side" smile is, LMAO
tiabia tiabia 9 years
Izabella Miko's dress is great. I love her handbag...I wonder who the designer is!!!
VaneM77 VaneM77 9 years
I don't know who that Isabella girl is but I love that yellow dress! Sooo cute the style!I also like the last girl's dress....dont know her either, lol! Her shoes are gorgeous too! Remidns me of J-Lo's!!
VaneM77 VaneM77 9 years
I don't know who that Isabella girl is but I love that yellow dress! Sooo cute the style! I also like the last girl's dress....dont know her either, lol! Her shoes are gorgeous too! Remidns me of J-Lo's!!
Pink_Lipstick Pink_Lipstick 9 years
Emmy Rossum looks really cute.
Jillness Jillness 9 years
What has Emmy done recently? I have heard she is a little diva.
Jillness Jillness 9 years
What has Emmy done recently? I have heard she is a little diva.
sweetheart_450 sweetheart_450 9 years
Haha Deba!Izabella really went all out with the yellow. She looks great!
sweetheart_450 sweetheart_450 9 years
Haha Deba! Izabella really went all out with the yellow. She looks great!
tati33 tati33 9 years
:ROTFL: deba! how about ---Z list
tati33 tati33 9 years
:ROTFL: deba! how about ---Z list
Photo of Blake Lively, Who Is Being Sued by Her Tailor Over Teen Choice Awards Dress
Photos of Britney Spears, Jim Carrey, Jenny McCarthy at Generation Rescue Event
The 7th Annual Chrysalis Butterfly Ball
Harvey Korman Dies at Age 81
Haylie Duff's Holiday Entertaining Tips
Haylie Duff and Daughter Ryan at Applegate's Sandwich Soiree
Haylie Duff's Advice For Feeding Her Baby

POPSUGAR, the #1 independent media and technology company for women. Where more than 75 million women go for original, inspirational content that feeds their passions and interests.

From Our Partners
Latest Celebrity & Entertainment
All the Latest From Ryan Reynolds