Skip Nav
Sarah Jessica Parker
Sarah Jessica Parker Delivers a Devastating Comeback to 1 of Her Met Gala Haters
Celebrity Couples
Adam Levine and Behati Prinsloo Go Shirtless and Show Off Their Matching Bellies on Instagram
Must Haves
16 of the Best New Books Coming Out in May
Around The Web
Join The Conversation
michelleexxxx michelleexxxx 8 years
i think shes preggers
michelleexxxx michelleexxxx 8 years
i think shes preggers
Heather36782 Heather36782 8 years
She is sooooo pretty. It would suck to be trying for a baby and then everyone speculating on the cover of magazines whether or not you are. Nothing like rubbing a little salt in the wound.
ThatsBloo2You ThatsBloo2You 8 years
She's gorgeous. I'd be quite embarassing if she were'nt pregnant.. and would make you feel bad that the world thinks your belly is a baby. I get that every once in awhile. LOL
PhillyLass PhillyLass 8 years
She looks amazing! I can't imagine how she looks so pulled together after a 13-hour trans-Atlantic flight. I'm a rumpled mess after the thirty-minute train ride to work in the morning.
pink_magnetism pink_magnetism 8 years
Looks like a denial did nothing to stop the rumors.
demeter demeter 8 years
She would have looked much better w/o the gloves!
creepupmytee creepupmytee 8 years
J.Lo is glamorous most of the time, but i really don't know what she's doing with that old man.
SparklinSeahorSe SparklinSeahorSe 8 years
she looks GORGEOUS there!
SparklinSeahorSe SparklinSeahorSe 8 years
she looks GORGEOUS there!
epicurean_Essy epicurean_Essy 8 years
mommy Glo???????
epicurean_Essy epicurean_Essy 8 years
mommy Glo???????
veronicaraye veronicaraye 8 years
cute gloves & hat. Bring on winter in San Diego.
lee_7 lee_7 8 years
pic*
lee_7 lee_7 8 years
pic*
lee_7 lee_7 8 years
In first pics she looks... ok, so bad.but she is a Sexy lady .
ariyana_anthony ariyana_anthony 8 years
she always look amazing! she can handle all colors,all kinda outfit etc. i love her hair in these pix n also thoese leather gloves n boots!so hot!
ariyana_anthony ariyana_anthony 8 years
she always look amazing!she can handle all colors,all kinda outfit etc.i love her hair in these pix n also thoese leather gloves n boots!so hot!
Iris1000 Iris1000 8 years
Lovely.
Iris1000 Iris1000 8 years
Lovely.
kkmarble kkmarble 8 years
maybe one day she will actually be preggos
samba75 samba75 8 years
I'm not crazy about her...
samba75 samba75 8 years
I'm not crazy about her...
VaneM77 VaneM77 8 years
haha trish!!! I saw the pic and was like wait a sec Backstreet's Back??? :rotfl:
SassAndBide SassAndBide 8 years
lol butterfly :rotfl: i see the resemblance!! he does sorta look like AJ from backstreet boys :rotfl: HA.HA
Jennifer Lopez and Casper Smart Cutest Pictures
Jennifer Lopez's Naked Dresses
Jennifer Lopez's Billboard Latin Music Awards Selena Tribute
Jennifer Lopez and Marc Anthony Performance at Grammys 2005
Victoria Beckham Is a Marc Anthony Fan
Jennifer Lopez Gets Manolo Blahnik Boots From Rihanna
"La Gozadera" Music Video

POPSUGAR, the #1 independent media and technology company for women. Where more than 75 million women go for original, inspirational content that feeds their passions and interests.

From Our Partners
Latest Celebrity & Entertainment
X