Skip Nav
Beyonce Knowles
50+ Intimate, Breathtaking Pictures From the Formation World Tour, Courtesy of Beyoncé
Erika Christensen
Erika Christensen Snaps Her Growing Baby Bump on Instagram
Beyonce Knowles
Beyoncé Invites 2 Fans on Stage to Perform "Single Ladies," and They Positively Nail It
Around The Web
Join The Conversation
epicurean_Essy epicurean_Essy 8 years
Woot!
epicurean_Essy epicurean_Essy 8 years
Woot!
JKe895 JKe895 8 years
This is excited!!!
JKe895 JKe895 8 years
This is excited!!!
babylish babylish 8 years
omigosh i cant wait, haha i LOVE jt!
popculturepmpkn popculturepmpkn 8 years
i heart jt
popculturepmpkn popculturepmpkn 8 years
i heart jt
krisua krisua 8 years
Thanks but no thanks! My living room is perfect without him.
popdiva popdiva 8 years
JT in concert in my living room is simply fantastic! I'll be counting the days. Can't wait!!!
ktjones ktjones 8 years
Woo hoo I cannot wait for a little JT!!
Samanna42 Samanna42 8 years
Damn it for not having HBO. Yay for having a boyfriend who does! He's going to love it when I call him up to tape this, ha ha.
BlondeSugar BlondeSugar 8 years
I'll be at that concert in MSG! :woohoo:
pennylane pennylane 8 years
Great... I wonder if these means he will now think that he is the reason HBO is successful!
PrissyLilBadAss PrissyLilBadAss 8 years
Remind me to set my TiVo for that one! So much yumminess! "Party like a rock star, pound like a porn star, play like an all star!"
PrissyLilBadAss PrissyLilBadAss 8 years
Remind me to set my TiVo for that one! So much yumminess!"Party like a rock star, pound like a porn star, play like an all star!"
ilove2ski ilove2ski 8 years
He totally brought sexy back! ****************************************** Is butter a carb?
ilove2ski ilove2ski 8 years
He totally brought sexy back!******************************************Is butter a carb?
scottdavis0676 scottdavis0676 8 years
scottdavis0676With that scraggly beard of his, he looks like he is 25 going on 40. If he were to shave and grow his hair out a bit, he would look much better. He needs to have some hair on top. He's not good looking enough to sport the shorn look IMO. However, he's MUCH better looking than Ryan Gosling.
scottdavis0676 scottdavis0676 8 years
scottdavis0676 With that scraggly beard of his, he looks like he is 25 going on 40. If he were to shave and grow his hair out a bit, he would look much better. He needs to have some hair on top. He's not good looking enough to sport the shorn look IMO. However, he's MUCH better looking than Ryan Gosling.
AbbiCadabbi AbbiCadabbi 8 years
COOL BEANS!!!!!! I will be HUGELY pregnant then & will probably have NO desire to go anywhere. I'll definitely have to catch that!!
My-Opinion My-Opinion 8 years
He's growin' on me, but he still looks like F.Krueger~
lisjaka lisjaka 8 years
OMG, I love him
lisjaka lisjaka 8 years
OMG, I love him
lisjaka lisjaka 8 years
OMG, I love him
ilove2ski ilove2ski 8 years
I wish he was performing near me. :cry: ..If you see us in the club we'll be acting real nice if you see us on the floor you'll be watchin all night..
Celebrity Tattoo Pictures
Justin Timberlake Out in LA April 2016
Ellen Surprises Taylor Swift With Justin Timberlake | Video
Justin Timberlake at iHeartRadio Music Awards 2016
Justin Timberlake and Pharrell Williams in the Studio 2016
Justin Timberlake Birthday Message For Jessica Biel 2016
Pictures of Jessica Biel and Justin Timberlake Together

POPSUGAR, the #1 independent media and technology company for women. Where more than 75 million women go for original, inspirational content that feeds their passions and interests.

From Our Partners
Latest Celebrity & Entertainment
X