Skip Nav
Met Gala
The Internet Was Especially Savage When It Came to Jokes About This Year's Met Gala
Met Gala
Only Nicki Minaj and Beyoncé Could Have This Much Fun at the Met Gala
Met Gala
Nicole Kidman and Keith Urban Ignore the Met Gala's Flashing Lights and Focus on Each Other
Around The Web
Join The Conversation
texas-sweetie22 texas-sweetie22 8 years
dakota looks so different!! Its amazing!
baby-ballerina baby-ballerina 8 years
whoa. dakota grew up fast !
baby-ballerina baby-ballerina 8 years
whoa. dakota grew up fast !
craving_vintage craving_vintage 8 years
Wow, that's Dakota Fanning. lol
SassAndBide SassAndBide 8 years
dakotas all grown up and being all trendy in her ballet flats and skinny jeans haha. kate looks cute in that grey outfit
orangeflower orangeflower 8 years
Kate is so pretty. I <3 her!
orangeflower orangeflower 8 years
Kate is so pretty. I <3 her!
amanaceer amanaceer 8 years
i love her. she always looks amazing!!!
MsMelo MsMelo 8 years
Dakota is an ugly little girl. :)
Cinnamon-Girl Cinnamon-Girl 8 years
She looks too cute , love love her outfit !
roor roor 8 years
kate always looks great - whether she's casual or glammed up. Natural beauty i guess.
outofhere outofhere 8 years
Dakota is channeling the Lindsay look - hope that's just a one off thing because she's a great kid with heaps of talent.
NickyV NickyV 8 years
I like her movies too! you me dupree was great...so was how to lose a guy in 10 days
pink_magnetism pink_magnetism 8 years
Wow, Dakota does look older! She looks cute though.
Maria84 Maria84 8 years
Dakota is growing up so beautiful.
lady-woods-03 lady-woods-03 8 years
Dakota is really growing up before you know she'll be on drugs and partying with lindsay Lohan and Paris Hilton then she'll be in rehab and in jail
shafiii shafiii 8 years
dakota looks weird, she is wayy to aple. but pof coiurse im not one too talk
demeter demeter 8 years
Wow! I knew that was Dakota! She looks so much older.
jmast jmast 8 years
Wow, Kate looks so good all laid back and casual...I like her a lot. Aww poor Dakota, going through the awkward years...don't worry it will pass!!! :)
trippa trippa 8 years
She looks stunning, I wish I could look like her. A little taller maybe, but I could handle it.
gaby224 gaby224 8 years
dakota looks like she's growing up nicely
Ginger Ginger 8 years
Maybe Kate will be better at directing, because she's kind of exhausted that character she plays in every movie.
msmoney23 msmoney23 8 years
Gotta agree with you CarbizKate, I DEFINATELY don't have a million bucks....wish I did.
carbizkate carbizkate 8 years
I can't believe how much older Dakota looks! She has always been such a cutie! It would be so hard to go through your "awkward phase" in front of the whole world, and have people talking about how "puberty is really taking a toll on her looks". I hope that she doesn't let crap like that make her feel bad or get her down. Especially since she has millions of dollars, and I am pretty sure that anyone saying that crap about her probably does not, and also is probably ugly anyway. Yay for Dakota! I have never been a huge fan of Kate Hudson though. I do hope the movie turns out well for her though.
carbizkate carbizkate 8 years
I can't believe how much older Dakota looks! She has always been such a cutie! It would be so hard to go through your "awkward phase" in front of the whole world, and have people talking about how "puberty is really taking a toll on her looks". I hope that she doesn't let crap like that make her feel bad or get her down. Especially since she has millions of dollars, and I am pretty sure that anyone saying that crap about her probably does not, and also is probably ugly anyway. Yay for Dakota!I have never been a huge fan of Kate Hudson though. I do hope the movie turns out well for her though.
Josh Duhamel And Son Axl Are University of North Dakota Hockey's Most Adorable Fans
Fast 8 Movie Cast
Kate Hudson's Las Vegas Bikini April 2016
Kurt Russell and Goldie Hawn Pictures
Kate Hudson at Mother's Day Premiere April 2016
Kurt Russell and Goldie Hawn Photos February 2016
Every Secret Thing Trailer

POPSUGAR, the #1 independent media and technology company for women. Where more than 75 million women go for original, inspirational content that feeds their passions and interests.

From Our Partners
Latest Celebrity & Entertainment
X