Skip Nav
Kevin Hart
22 Times Kevin Hart Straight-Up Spoke to Your Soul
Kristen Stewart
10 Kristen Stewart Quotes That Will Inspire You to Be Your Most Badass Self
Rihanna
6 Famous Men Who've Been Lucky Enough to Score a Date With Rihanna

Kelly Clarkson Gets Wild

Kelly Clarkson was watching Metal Skool in LA on Monday. They recognized the American Idol star and brought her on stage. She looked a little tipsy and proceeded to drink onstage, touch herself and play air guitar. Oh my eyes - I warn you - it's Kelly like you have never seen her before. Click here to check out 2 videos of Kelly having a hard core time and singing Guns and Roses.

Source

Around The Web
Join The Conversation
LShep LShep 9 years
when i first saw this i thought this was like before american idol...or something but then they were like singing her songs..it was so werid! thats not her style at ALL. I dont know. so so so strange. but she's still cool..i think she seems really fun.
RustyAngel73 RustyAngel73 9 years
LOL dang that girl can sing even when she's smashed. She;s so funny and genuine, I LOVE her.
ninab ninab 9 years
I love Kelly too, she can pull off pretty much anything. She's hammered here, alright! But she was also hammered in last year's MTV Music Awards, after she'd won 3 awards and had to sing at the end of the show, you could see she was totally drunk. She's a fun girl, very down to earth. I like her. You go have fun, girl!
Sica Sica 9 years
Is that Kelly Clarkson, or Kelly Osbourne? hahaha This girl is very talented, but she has no style.
JK-Boogie JK-Boogie 9 years
she is starting to lose her appeal and looks bloody awful in the last picture
caligirl1201 caligirl1201 9 years
I didn't see anything wrong with this. She's young and she got drunk and had a kick ass time. Also she can still sing rings around most other poptarts while wasted. Go Kelly and have more fun.
Mme-Hart Mme-Hart 9 years
OMG are you SERIOUS?? THAT'S Kelly Clarkson?? Who took her sense of style away?
Luna13 Luna13 9 years
that doesnt look like her at all
team_aspartame team_aspartame 9 years
She does look like a boy in her new hair. I heart kelly and i think everyone is allowed one crazy night once in a while. Atleast, she isnt a diva!!
Moongal Moongal 9 years
yeah true, lets hope not, it just seems to suck u in before u know it
Moongal Moongal 9 years
yeah true, lets hope not, it just seems to suck u in before u know it
pink_magnetism pink_magnetism 9 years
I say the girl can have fun & go crazy. It's not like she's doing it every night like Paris, LL etc...
Moongal Moongal 9 years
i say yuk! not likin the way she looks in this pic. What the hell happened to her. I hope she pulls out of it
girly_girl girly_girl 9 years
These pictures do not look like her?!? I still think she has a phenomenal voice.
doug57 doug57 9 years
Oh, that was great! Who knew Kelly was such a cool chick?
ispyemo ispyemo 9 years
oh my god in the last picture she looks like crap!
TruJrzyGirl TruJrzyGirl 9 years
Do you think she always dresses like that, or it was a joke ??
TruJrzyGirl TruJrzyGirl 9 years
Oh my lord, she looks like a complete nerd! Hair, outfit, lack of make-up ... And you can't even say, "Butterface" because look at her ! She is going to be trying out for the lead part in "Shallow Hal part II". She is a B-E-A-S-T !!
lilaem lilaem 9 years
Mmmmmmm, those cupcakes look sooooooooo good.
charisse215 charisse215 9 years
damn!! i wanted to see more!! i loved it!
itzbezzy itzbezzy 9 years
i adore kelly, honestly she can do no wrong in my book. hell everybody's gotta rock out sometime, and like folks have said, even when smashed, girl can sing her butt off. looks like she was having so much fun. <3
bassetread bassetread 9 years
I think she sounded GREAT and she was having a blast on her own time. GO KELLY! You look like your enjoying yourself!
soccer_obsessed soccer_obsessed 9 years
that's hillarous everyone has to let go and have fun once in a while :D
dovima dovima 9 years
haha i like her now that was cool, she can really sing...even totalkly wasted, who knew? the old metal band was funny i wanna see them.
lilaem lilaem 9 years
*bad*
Sam Smith Covers by Other Artists
First Photos of Kelly Clarkson's Son Remington
Kelly Clarkson's American Idol Series Finale Performance
Kelly Clarkson's Daughter River Saying Bye to American Idol
Kelly Clarkson on Ellen March 2016
Kelly Clarkson Opens Up About Her Absent Father
Kelly Clarkson's Cute Family Instagram Pictures

POPSUGAR, the #1 independent media and technology company for women. Where more than 75 million women go for original, inspirational content that feeds their passions and interests.

From Our Partners
Latest Celebrity & Entertainment
X