Skip Nav
Celebrity Kids
Jensen Ackles and Jared Padalecki's Kids Are Already Forming Their Own "Gang"
Jennifer Morrison
The 1 Cute Thing Jennifer Morrison and Colin O'Donoghue Always Do at Comic-Con
Late Night Highlights
Matt Damon and Jimmy Kimmel Bicker Like an Old Married Couple During Their Therapy Session

Link Time!!! 2008-12-10 13:00:34

Link Time!!!

Around The Web
Join The Conversation
RaCheer RaCheer 7 years
I highly doubt Jessica only washes her hair a few times a month. I have to wash mine EVEY day. I could maybe see once a week...but not twice a month. That's just gross!
Melly80 Melly80 7 years
in actual fact...the doll actually is an improvement on the real person bahaaaa
Melly80 Melly80 7 years
of course the doll is hideous!! lol wouldn't make sense if they had a good looking robert pattinson doll
Jessamyn Jessamyn 7 years
That doll is hideous!!!
Jessamyn Jessamyn 7 years
That doll is hideous!!!
Glittersniffer Glittersniffer 7 years
Poor Harry, boy looks terrified! And well, if Jess only washes her hair a few times a month, maybe it's because "her" hair is extensions, and therefore necessitates a conservative shampoo schedule? Oh I dunno, it seems odd but maybe there's a reason for it.
Glittersniffer Glittersniffer 7 years
Poor Harry, boy looks terrified!And well, if Jess only washes her hair a few times a month, maybe it's because "her" hair is extensions, and therefore necessitates a conservative shampoo schedule? Oh I dunno, it seems odd but maybe there's a reason for it.
Allyace Allyace 7 years
Would someone please get that boy a cup of coffee? He could really use a moment of sobering up.
clew001 clew001 7 years
that article about jessica simpson not washing her hair is disgusting.she doesn't wash her hair???wtf? i could give two sh*ts if my hair looked good everyday or not,but I definitely want it to be clean though.
cupcakers cupcakers 7 years
eeks that is a creepy doll, looks more like Boy George and George Michael's lovechild. I don't get Robert's physical appeal either, he's not ugly but his looks are way over hyped IMO.
Kyla Kyla 7 years
The Jessica Simpson hair thing is gross. You don't just shampoo your hair to make it look better, you shampoo your hair to CLEAN it. And her hair has not been looking all that great.
amofoz amofoz 7 years
Hahaha, I love KROQ!
amofoz amofoz 7 years
Hahaha, I love KROQ!
Glamgal Glamgal 7 years
yay I just turned platinum!!
Glamgal Glamgal 7 years
yay I just turned platinum!!
Glamgal Glamgal 7 years
I think it's funny that the doll's eyebrows mimic Robert's to a T!!
fifafifa fifafifa 7 years
Gee willikers, that doll is CREEPY! (from one of the folks that loooooooooves RP)
fifafifa fifafifa 7 years
Gee willikers, that doll is CREEPY! (from one of the folks that loooooooooves RP)
Ms_Magnificent1 Ms_Magnificent1 7 years
He is definitely one of those people who you either find extremely attractive or exactly the opposite.I don't what it is but he just does it for me...then again I love the dark-haired, brooding types. I love R-Pattz and Jake G...the epitome of sexiness.
Ms_Magnificent1 Ms_Magnificent1 7 years
He is definitely one of those people who you either find extremely attractive or exactly the opposite. I don't what it is but he just does it for me...then again I love the dark-haired, brooding types. I love R-Pattz and Jake G...the epitome of sexiness.
bellaressa bellaressa 7 years
I just don't find the appeal with him.
Ms_Magnificent1 Ms_Magnificent1 7 years
That doll does R-Pattz NO justice...BOOOOO to whoever designed it.
starangel82 starangel82 7 years
A Robert doll? Someone in marketing had nothing better to do that day.
L7amiguita L7amiguita 7 years
lol @ flyingroo. Yeah, I don't get his appeal either...ugh
flyingroo flyingroo 7 years
I really don't get Robert's appeal, he's about as sexy as a tree log :-O
Who Is Princess Maria-Olympia of Greece?
Prince Harry Gets HIV Test
Best Pictures of the British Royal Family Summer 2016
Prince Harry Visits Kids in England July 2016
Best Prince Harry Pictures 2016
Prince Harry and Joss Stone With Children's Choir June 2016
Kate Middleton and Prince William in France June 2016

POPSUGAR, the #1 independent media and technology company for women. Where more than 75 million women go for original, inspirational content that feeds their passions and interests.

From Our Partners
Latest Celebrity & Entertainment
X