Skip Nav
Kim Kardashian
Having 2 Kids Is Really Hard, If You Ask Kim Kardashian
Celebrity Couples
Anna Faris and Chris Pratt's Whirlwind Romance, in Their Own Words
Celebrity Snapchat
39 Celebrities You Should Be Following on Snapchat

Link Time!!!

Around The Web
Britney Spears' Instagram Vs. Other Pop Stars' Instagrams
David and Victoria Beckham have dinner in New York with Anna Wintour and son Brooklyn ahead of NYFW
Mario Lopez's First Kiss
Pictures of Celebrities at Super Bowl Games
Victoria Beckham's Patterned Suit February 2016
Easy Costume Ideas
Josh Duhamel and Fergie's Family Instagram Pictures

POPSUGAR, the #1 independent media and technology company for women. Where more than 75 million women go for original, inspirational content that feeds their passions and interests.

Join The Conversation
JKe895 JKe895 8 years
Becareful Ohilovemybabies... she just might!
krisua krisua 8 years
Aha, Brit continues to be Brit...
cari907 cari907 8 years
wtf posh?
cari907 cari907 8 years
wtf posh?
VaneM77 VaneM77 8 years
Did she seriously not notice that what she was wearing was completely see through???? I definitely do not like her!!
Cinnamon-Girl Cinnamon-Girl 8 years
Love Pete ! but thats a bit too much makeup . ~i could see us holdin hands walkin on the beach our toes in the sand...~
Cinnamon-Girl Cinnamon-Girl 8 years
Love Pete ! but thats a bit too much makeup .~i could see us holdin handswalkin on the beach our toes in the sand...~
XDeexDeeX XDeexDeeX 8 years
I think a little eyeliner on guys is good but Pete puts way too much on.
pink_magnetism pink_magnetism 8 years
LOL at Posh!
pink_magnetism pink_magnetism 8 years
LOL at Posh!
Midnightkiss4u09 Midnightkiss4u09 8 years
Posh is not looking so good.
Midnightkiss4u09 Midnightkiss4u09 8 years
Posh is not looking so good.
lickety-split lickety-split 8 years
hello, you can't have 5 houses AND be green. that's kind of the point; less is more.
Jennie Jennie 8 years
I know it may be wrong but I always did love a guy in eyeliner!
Maggie-Mae Maggie-Mae 8 years
whaaaaaaats up with Posh's funbags
kendallina kendallina 8 years
I love Roseanne Barr and think she'd be an awesome replacement for Rosie. I'm thrilled Daryl Hannah wants to adopt a child from the U.S.I definitely wouldn't call Pete Wentz one of the most beautiful people.
kendallina kendallina 8 years
I love Roseanne Barr and think she'd be an awesome replacement for Rosie. I'm thrilled Daryl Hannah wants to adopt a child from the U.S. I definitely wouldn't call Pete Wentz one of the most beautiful people.
misogi misogi 8 years
Pete Wentz is pretty funny. :) Gotta make sure that guyliner is at least a day old, LOL.
misogi misogi 8 years
Pete Wentz is pretty funny. :)Gotta make sure that guyliner is at least a day old, LOL.
oh_my_dog oh_my_dog 8 years
Victoria Beckham looks ridiculous. I dont understand how so many people look up to her
oh_my_dog oh_my_dog 8 years
Victoria Beckham looks ridiculous. I dont understand how so many people look up to her
t_hive88 t_hive88 8 years
Ahhh Fergs and Paris look super cute!! "Aint nobody out there swift like this."
hills hills 8 years
are they headlamps vbs wearing? i think thats proberly her sense of humour but... i luv the suspendas look wat anyone says, mayb not these ones tho. and i reali like daryl hannah, i dont reali think enough people pay a huge attention to the orphan kids in there own countrys, mayb more pepl wil aknowledge it
LOVEBRIT LOVEBRIT 8 years
UGH!!! away with the beckham's all together. just haul them back to where they came from and plz leave them there. i'm sooo done with them. bleh
xo_verity xo_verity 8 years
Ew! Pete Wentz in f-ugly! Makeup is for girls (or gay guys!)
Latest Celebrity
X