Skip Nav
Gift Guide
POPSUGAR Editors' Gift Guide: 150+ Presents For Everyone on Your List
Celebrity Friendships
Chris Pratt and Jennifer Lawrence Can't Stop Cracking Each Other Up on the Passengers Press Tour
Britney Spears
80+ Pictures of Britney Spears That Are Straight Out of a Time Capsule

Link Time!!!

Around The Web
Join The Conversation
yayita yayita 10 years
I hate that tan and blond hair, it looks so Donatella Versace
yayita yayita 10 years
Oh man, doctor troy has sank down to a whole new low. arghhh!!
Sica Sica 10 years
Christina is way better playing herself instead Marilyn.
Luna13 Luna13 10 years
LOL! Christina does look better than she has been, about time if u ask me!
SpicyMe SpicyMe 10 years
I LOVE Joaquin!! I want to take him home with me and just have my way!
OChottie OChottie 10 years
OMG, the "link" picture of Xtina looks like Brooke Hogan imo. In photos to follow she looks like a weird Sandy from Grease.
letter2elise letter2elise 10 years
BARF! My eyes, My eyes! Sick Rosie, sick....
pink_magnetism pink_magnetism 10 years
Why didn't I read the comments before i clicked on the naked men post? I'm not into the beards usually, but I think joaquin still looks hot :)
LaurenG22 LaurenG22 10 years
I can handle celebrity bashing too--I am one of the worst when it comes down to it!! haha but honestly, that served no purpose and didnt make me laugh, whatsoever-- that is why i stay on pop- the posts are actually intelligent.
LaurenG22 LaurenG22 10 years
I am sorry- but that blog about Alicia Keys is horribley rude and ugly... it was not even funny.
tharightgurl4u tharightgurl4u 10 years
Xtina looks like a porn star
Toronado Toronado 10 years
Wait...Christina had it to begin with? Yo, Joaquin...wanna go for a ride? Reeeeoow...
FredPerry1 FredPerry1 10 years
Christina's still got what? Being a slutty tart with pancake makeup applied with a trowel? Yep, she still got it (annoying obsession with Marilyn Monroe and the fact she thinks she's as good as Billie Holliday now)...
paigesweetkisses paigesweetkisses 10 years
Oh WOW, alicia’s thighs are … nasty Jessica & ashton is hilarious The naked guys makes me sick to my stomach! christina is pretty again, finally
amybdk amybdk 10 years
now that her red lipstick is gone, her mouth looks like a butthole. i hate lipliner with no filler sick
BlondeSugar BlondeSugar 10 years
LOL omg, please can someone get rolling on that?
Jinx Jinx 10 years
lol, blondesugar, I do not want to know! We should make up our own stories anyways, isn't that how this works? "Like MySpace, only more arrogant"
MissRobinson MissRobinson 10 years
UUUGGHHHHH I LOVE JOAQUIN omg Yummmaay. He is so lovely.
BlondeSugar BlondeSugar 10 years
ew Jinx what the hell was going on in that river?!
Jinx Jinx 10 years
Okay, that was just disgusting, old fat guys frolicing together. "Like MySpace, only more arrogant"
Jinx Jinx 10 years
*giggles about the tin foil hat* "Like MySpace, only more arrogant"
thedrywallgirl thedrywallgirl 10 years
DEAR GAWD JOAQUIN PHOENIX IS F*CKEN HAWT!!!!!! I could care less about him having a beard. I'd f*ck him even if he was wearing that stupid tin foil hat from Signs, lol.
bluejeanie bluejeanie 10 years
me too, the red lipstick and bleached hair was getting old.
JK-Boogie JK-Boogie 10 years
Finally Xtina looks good...I was hating that MM look
Imabeliever Imabeliever 10 years
4 fat men frolicking is right.. I really didn't need tro see that.. and I totally fell for it..
Link Time!!!
Link Time!!!
Link Time!!!
Link Time!!!
Link Time!!!
Link Time!!!
Link Time!!!

POPSUGAR, the #1 independent media and technology company for women. Where more than 75 million women go for original, inspirational content that feeds their passions and interests.

From Our Partners
Latest Celebrity & Entertainment
All the Latest From Ryan Reynolds