Skip Nav
Leonardo DiCaprio
6 Times Leonardo DiCaprio Has Hit the Vape During a Big Event
Vin Diesel
Vin Diesel Nearly Shuts Down Instagram With This Barely SFW Photo
Viral Videos
Rihanna and George Clooney Spill Their Darkest Secrets in a Game of "Never Have I Ever"

Link Time!!!

Around The Web
Zach Braff and Taylor Bagley Split
Rihanna and George Clooney Play Never Have I Ever Video
Kanye West Auditions For American Idol
Rihanna's Bob Haircut | Winter 2016
Selena Gomez Talks About Body Shamers With Ryan Seacrest
Grammys Performers 2016
Zach Braff Shows Off His Stomach on Instagram

POPSUGAR, the #1 independent media and technology company for women. Where more than 75 million women go for original, inspirational content that feeds their passions and interests.

Join The Conversation
ocdgirl20112012 ocdgirl20112012 8 years
She wants to figure things out on her own that is what she is saying.
krisua krisua 8 years
So stupid of changing the message on Keira's pic.
Princessbean Princessbean 8 years
leave her alone!!!!! lots of love to her!!!!!
demeter demeter 8 years
LOL I love that Keira thing!
miz-vanessa-anne miz-vanessa-anne 8 years
lol at the keira's secret message. i love keira, though. it's just a tad sad that someone would take the quote and take time block out the rest of it.
pink_magnetism pink_magnetism 8 years
used, not sed! LOL
pink_magnetism pink_magnetism 8 years
Of course K-Fed likes to party in Vegas! It's just that what sed to make him look bad now looks tame in comparison to Britney.
SassAndBide SassAndBide 8 years
david :love: LOL @ zach's pics :rotfl:..poor guy and hahahah justin-bobby. he cracks me up
trippa trippa 8 years
The Jessica Simpson nose stuff is hilarious, I loathe her with a passion but she is a hilarious trainwreck to watch. And not that she looks so great with photoshop, but wow, without, her ugliness is extroadinary. Better thatn Britney!
PinkNC PinkNC 8 years
Nice saying up there. I bet most of HW says that. That's why most of them look so sicking when they're off the movie set and away from cameras that can make them look so much better....healthier.
musiclvr224 musiclvr224 8 years
tatti, let me tell you he is one good looking man in person lol
tati33 tati33 8 years
:ROTFL: music - I would probably rather see CMM too!
Scarlet Scarlet 8 years
Poor Keira. She's been looking gaunt for the past few years.
musiclvr224 musiclvr224 8 years
I just read on Perez Hilton's site that Kfed is going to guest star on an episode of One Tree Hill and they film the show where I live....wonder if I will see him....don't really care if I do. I would rather see Chad Michael Murray for the 3rd time lol.
hills hills 8 years
what does keira's message say?
Greggie Greggie 8 years
I can't see the Becks pics. *sigh* Just the ones in the story here, I can't get to JustJared. With no offense meant to Molly, the guy she left in charge of Mollygood is a raging jackass.
lilflowa lilflowa 8 years
yummy becks
SpeakLike-aChild SpeakLike-aChild 8 years
the real message was "I don't want to emulate anyone else. I'm perfectly happy trying to figure out everything on my own"
tiabia tiabia 8 years
LMAO...I guess on the two of us want to see the real message, LOL...and since I don't get Flare...oh well, LOL.
Cinnamon-Girl Cinnamon-Girl 8 years
LMAO @ Paris` swimsuit ! she looks sooo stupid !!!
Cinnamon-Girl Cinnamon-Girl 8 years
really tia ? i was just about to click on that link too. :(
tati33 tati33 8 years
:ROTFL: to the hidden message
xo_verity xo_verity 8 years
I love Keira but LMAO @ the 'hidden message' :P
musiclvr224 musiclvr224 8 years
lol at Becks......Zach braff should put his shirt back on! I dont Jess got a nose job. I dont get what Audrina (from the Hills) sees in that guy. As for K-fed, hmm lets see..... a weekend of partying VS. almost everyday partying, making out with different people, and all that other stuff....hmm K-fed still wins as the better parent alteast at the current moment.
Cinnamon-Girl Cinnamon-Girl 8 years
wtf Rihanna ?! thats a dumb top to begin with . whats up w\ celebs and they`re boobs lately ? :oy:
Latest Celebrity
X