Skip Nav
Kristen Stewart
16 Times Kristen Stewart Used the F-Word to Get Her Point Across
Mary J. Blige
Mary J. Blige Files For Divorce After 12 Years of Marriage
Katherine Heigl
Katherine Heigl Shows Off Her Baby Bump While Filming in LA

Link Time!!!

Around The Web
Join The Conversation
awteena awteena 8 years
hahaha the spice girls commercial was hilarious. i love them and i don't care who knows!
flutterpie flutterpie 8 years
wouldnt jessica have to be with someone in order for her to be single...again courtney only thought she was at kate mosses house, she was actually at her own house, see why drugs are bad kids?
flutterpie flutterpie 8 years
wouldnt jessica have to be with someone in order for her to be single...againcourtney only thought she was at kate mosses house, she was actually at her own house, see why drugs are bad kids?
lms lms 8 years
The commercial was really cute. My daughter did a Tesco editorial before. Jennifer Hudson probably thought her bf was all that she could get before fame.
lms lms 8 years
The commercial was really cute. My daughter did a Tesco editorial before.Jennifer Hudson probably thought her bf was all that she could get before fame.
Bookish Bookish 8 years
The Spice Girls commercial was adorable- is it bad that I still love them? But Reese looks way too photoshopped. She's a beautiful woman- she doesn't need it!
Bookish Bookish 8 years
The Spice Girls commercial was adorable- is it bad that I still love them?But Reese looks way too photoshopped. She's a beautiful woman- she doesn't need it!
girlfriday girlfriday 8 years
The Spice girls commercial was totally cute. I really kind of love them and I am so ashamed to admit it. Despite the cuteness, I still think Tesco is overpriced, dirty, and has bad produce...but then I've never been to one in the UK.
girlfriday girlfriday 8 years
The Spice girls commercial was totally cute. I really kind of love them and I am so ashamed to admit it. Despite the cuteness, I still think Tesco is overpriced, dirty, and has bad produce...but then I've never been to one in the UK.
mrskrismendoza mrskrismendoza 8 years
Reese is so stunning.
mrskrismendoza mrskrismendoza 8 years
Reese is so stunning.
sweetnluvly07 sweetnluvly07 8 years
awesome commercial!
karisaamy karisaamy 8 years
Reese looks beautiful - photoshop or not
Novaraen Novaraen 8 years
I saw the pictures of Kate Moss's mattress...so im apt to believe Courtney when she says her place is a mess. That mattress was DISGUSTING!!!The spice girls commercial was so cute....damn they push Christmas really early. Let me just get through Turkey Day first!! lol.Yeah that pictures of Reese could be her daughter they have her so child-like looking...its scary. Love her though.
Novaraen Novaraen 8 years
I saw the pictures of Kate Moss's mattress...so im apt to believe Courtney when she says her place is a mess. That mattress was DISGUSTING!!! The spice girls commercial was so cute....damn they push Christmas really early. Let me just get through Turkey Day first!! lol. Yeah that pictures of Reese could be her daughter they have her so child-like looking...its scary. Love her though.
hills hills 8 years
im such a loser, get all excited everytime that advert comes on telly. i think they should stop photo shopping, it so fake and would be interesting to see that they actually look and are human...
aurora2615 aurora2615 8 years
haha. that commercial is so cute. I doubt they would ever shop at Tesco for gifts, but it was funny. Esp. Victoria blending in with the ad haha.
sandy82 sandy82 8 years
that picture of reese must be old. she looks like she's 20!
sandy82 sandy82 8 years
that picture of reese must be old. she looks like she's 20!
lorenashley lorenashley 8 years
reese is not pretty to me.
lorenashley lorenashley 8 years
reese is not pretty to me.
Zahara-Pitt Zahara-Pitt 8 years
the commercial was cute.. the Reese cover reminds me of her Man in the Moon days
syako syako 8 years
that commercial was awesome!
syako syako 8 years
that commercial was awesome!
epicurean_Essy epicurean_Essy 8 years
HAHA! Loved the commercial!
Happy 31st Birthday, Chace Crawford's Eyebrows
Scream Queens Season 2 Details
Celebrities With Their Moms Pictures
Chace Crawford and Tony Romo on Red Carpet July 2016
Lipstick Beauty Tips
The Little Mermaid Live Recap

POPSUGAR, the #1 independent media and technology company for women. Where more than 75 million women go for original, inspirational content that feeds their passions and interests.

From Our Partners
Latest Celebrity & Entertainment
X