Skip Nav
Nostalgia
Who Was Your First Celebrity Crush? 23 Women Reveal Who First Stole Their Heart
Leonardo DiCaprio
Leonardo DiCaprio Steps Out at the BAFTA Awards, Practically Sweeps You Off Your Feet
Celebrity Couples
40 Sweet Moments Between Jason Sudeikis and Olivia Wilde That Will Steal Your Heart
Around The Web
Jason Bourne Trailer
Ricky Gervais's Ben Affleck Joke at Golden Globes 2016
Matt Damon Acceptance Speech Golden Globes 2016
Male Celebrity Heights | Pictures

POPSUGAR, the #1 independent media and technology company for women. Where more than 75 million women go for original, inspirational content that feeds their passions and interests.

Join The Conversation
tkoblondee tkoblondee 8 years
Good painting Alice Green! However I have never seen the appeal in Matt Damon, I don't hate him. I just don't think he's sexy!
huggybear_84 huggybear_84 8 years
good pick, but johnny will always have my heart!
pink_magnetism pink_magnetism 8 years
I think Matt is deserving.
maha_es maha_es 8 years
crappy photo shoot but HOT DAMN I agree !!!
creepupmytee creepupmytee 8 years
WHAT THE HELL. WHY THE HELL isn't George Clooney on the list for starters? OMG I'm so upset.
Jinx Jinx 8 years
lol @ bourne 3! :highfive:
bourne3 bourne3 8 years
HE WON? YES! YES! YES! OMGG I WISHED SO HARD THAT HE WINS AND HE DIDD YES!WOW! WOW! IM OVER EXHILARATED! YEAH BABY THOSE BLUE EYES, THAT BLING SMILE AND THAT HOT BODY WAS BOUND TO BRING THAT TITLE. MATT DAMON WAS INDEED "BOURNE" TO BE THE SEXIEST MAN ALIVE.
Imabeliever Imabeliever 8 years
LOL! With the way people plays it.. next year they will shake things up, go younger (since there have been so many complaints about the age of Clooney, Pitt, MM and Damon) and make Shia LaBeouf sexiest man of the year.. Indy 4 and Eagle Eye will be out and Transformers2 on the horizon.. that is my prediction! But then again I do have a soft spot for the kid.. oh that just sounded wrong :OY:
roor roor 8 years
next year it better be a real man like Clive Owen - they need to represent for all the non-pretty boys out there.
roor roor 8 years
YAY ! good for him. now George and Brad can rest!
KizerSosa KizerSosa 8 years
Eveday I agree damnit! lol Justin T. sounds like a little girl, my gosh SEXY he is NOT!
Nadee Nadee 8 years
Congrats Matt, you deserve it, well done!
Padraigin Padraigin 8 years
Matt Damon is so not the sexy in my world. Gerard Butler - oh yes. 300, Timeline, Reign of Fire, Phantom of the Opera, Tomb Raide - Cradle of Life, Dracula 2000, Harrison's Flowers... honestly, he's been in quite a few decent movies and has had decent roles. But he could stand on a stage and read the phone book and be sexy as hell doing it.
paine paine 8 years
hell no, I prefer javier bardem, hugh laurie or johnny depp those are sexy men.
OCali OCali 8 years
Matt Damon is just not sexy at all. He's not even the sexiest guy on the cover of this issue of People.
McMurphy McMurphy 8 years
Congrats Matt. Matt has had a really good year. He deserves to win. People Magazine will pick another Sexy Man next year. There are plenty to chose from. Matt will happily hand over his crown when the time comes :b. I don't think he will be a diva about :)
xxxxxxy xxxxxxy 8 years
oh my GOD gorgeous! he is so hot. gotta go get the mag, now.
SUMMER285 SUMMER285 8 years
HE IS HOT, IS COLIN FARRELL IN THE LIST OR NOT HE IS THE SEXIEST AND THE HOTTEST MAN EXIST IN THE PLANET, WHERE CAN WE GET THE LIST ANY IDEAS.
JaimeLeah526 JaimeLeah526 8 years
um, no!
eveday eveday 8 years
I meant "Justin Timberlake with his squeaky voice". My bad.
eveday eveday 8 years
And Justin Timberlake and his squeaky voice is among the first 15? Oh Dear God...Where's Clive Owen, Daniel Craig, Keanu Reeves, Adrien Brody, Takeshi Kaneshiro, Blair Underwood, Liev Schreiber??? Frankly, this list annoys me on so many levels.
eveday eveday 8 years
What? Johnny Depp is not the sexiest? Give me a break!...
popculture-whore popculture-whore 8 years
meh i don't find matt sexy. johnny all the way. he's so gorgeous and talented. good list overall though.. i do love patrick dempsey
hurricanekimmie hurricanekimmie 8 years
I LOVE MATT DAMON i always have and im exicted he was voted i thinks hes incrediblyy sexy, even though he looks like my brotherr, gross
Latest Celebrity
X