Skip Nav
Jennifer Morrison
The 1 Cute Thing Jennifer Morrison and Colin O'Donoghue Always Do at Comic-Con
Gwen Stefani
Gwen Stefani Leaves Blake Shelton For a New Man — Mickey Mouse
The Vampire Diaries
20 Pictures of Ian Somerhalder and Paul Wesley That Will Make You Say, "Hello, Brother"
Around The Web
Join The Conversation
JKe895 JKe895 9 years
Tan skin everywhere! Kate and Christina look great!
krisua krisua 9 years
I don't know this lady but she is too thin! Alyson perhaps?
buffybot buffybot 9 years
I love that Alyson and Alexis are playing around and feeding each other, so cute, and I love Aly's dress. Which is unusual because as much as I love her she has made some bad fashion choices sometimes.
misogi misogi 9 years
Kate and Alyson look pretty. Amanda needs to go back to the look she had when she was younger. :(
demeter demeter 9 years
Kate has gained some weight! YAY Kate!! And Amanda, what were you thinking with that hair?!
smarler smarler 9 years
Mmmm, I love seeing John Corbett and Chris Noth together. And geez, John is looking goooood.
Deba Deba 9 years
no, shit, mistake John___________________________________________________________"Something in your eyes makes me wanna lose myself... in your arms..."
Deba Deba 9 years
no, shit, mistake John ___________________________________________________________ "Something in your eyes makes me wanna lose myself... in your arms..."
Deba Deba 9 years
Chris Noth... Always thought he is hot ____________________________________________________________ "Something in your eyes makes me wanna lose myself... in your arms..."
Deba Deba 9 years
Chris Noth... Always thought he is hot ____________________________________________________________"Something in your eyes makes me wanna lose myself... in your arms..."
barjar1122 barjar1122 9 years
Awww, Big & Aiden together. I would have loved to have been Carrie.___________________They showed you who they really are, now believe them!
barjar1122 barjar1122 9 years
Awww, Big & Aiden together. I would have loved to have been Carrie. ___________________ They showed you who they really are, now believe them!
Stephanym Stephanym 9 years
Okay did Amanda fake and bake or is this just from being in Hawaii...Love seeing Aidan and Mr. Big together... ( LOL I know they have real names but I can't resist) I want the movie ( if it's coming out to come out NOW!!!!!
BlondeSugar BlondeSugar 9 years
Aiden! Big!! I need my Sex and the City movie!!!! :drool: :love:
Jennie Jennie 9 years
Check out the tans!
Jennie Jennie 9 years
Check out the tans!
flutterpie flutterpie 9 years
dear amanda, whoever told you that looking like every other blonde moron in hollywood would get you more roles well they lied to you. hellooo, they probably said the same thing to the hohan and you dont want to end up like her do you? didnt think so.dump the idiot person who told you to bleach the crap outta your hair and go back to being cute instead of sexy and i promise you will be okay. still cant remember the names of your movies but i know i like them, flutter wouldnt it be good if we could hop a flight to anywhere,so long to this life, so much fun pretending, cause bad luck's never endin
flutterpie flutterpie 9 years
dear amanda, whoever told you that looking like every other blonde moron in hollywood would get you more roles well they lied to you. hellooo, they probably said the same thing to the hohan and you dont want to end up like her do you? didnt think so.dump the idiot person who told you to bleach the crap outta your hair and go back to being cute instead of sexy and i promise you will be okay. still cant remember the names of your movies but i know i like them,flutterwouldnt it be good if we could hop a flight to anywhere,so long to this life, so much fun pretending, cause bad luck's never endin
Imabeliever Imabeliever 9 years
There was a pic of Kate in a bathing suit up on the internet yesterday and while she has gained a little and looks better.. she still isn't quite back to the envious Blue Crush weight.. eat more Kate.. you can do it!!!
lindaloo lindaloo 9 years
Big looks so short next to Aidan! lol
jmast jmast 9 years
Total plugs on John Corbett. Again I only know that when I saw him at a bar in NYC. He was on Sex at that time and he was losing his hair BIG time.
koreniebear koreniebear 9 years
they all look so tan!!
koreniebear koreniebear 9 years
they all look so tan!!
City-Love City-Love 9 years
Yay! SATC boys!
City-Love City-Love 9 years
Yay! SATC boys!
What Show Starring Alyson Hannigan Had Her Daughter 'Sobbing Uncontrollably' After Watching? (Hint: It Was a Cartoon!)
Mila Kunis Plays Spill Your Guts on James Corden Video
Buffy the Vampire Slayer Quotes
John Corbett and Chris Noth Out in LA January 2016
Coachella Pictures
Alyson Hannigan Bikini Pictures 2014
John Corbett Shirtless on My Big Fat Greek Wedding 2 Set

POPSUGAR, the #1 independent media and technology company for women. Where more than 75 million women go for original, inspirational content that feeds their passions and interests.

From Our Partners
Latest Celebrity & Entertainment
X