Skip Nav
Oscars
Gear Up For the Oscars With a Glamorous Look at Last Year's Best Pictures
Celebrity Families
11 Times Zoë Kravitz and Lisa Bonet Looked More Like Siblings Than Mother and Daughter
Celebrity PDA
Channing Tatum and Wife Jenna Re-Create a Few of Their Step Up Scenes on the Beach

Photos of Britney Spears, Jamie Spears, Jayden James Spears Federline in Miami, Video of Britney Saying She is "Hanging Out"

Britney Spears Keeps Herself Covered Up with JJ, Not On Stage

Britney Spears had Jayden James on her hip as her family flew back into Miami earlier today. The singer spent her weekend touring and visiting a children's hospital while her boys went back to Disney with Kevin. Last night during her show in Tampa, Brit had a bit of a wardrobe malfunction which she accidentally announced to the entire audience seeming to forget that her mic was on. Hopefully there weren't too many young fan in the audience— check out the video after the jump — and maybe Kevin isn't the only one passing down his potty mouth.


Image

Image

Image

Image

Image

To see the video clip from the concert (NSFW), just

.

INFDaily.com and Splash News Online

Around The Web
Join The Conversation
Pop-Champagne Pop-Champagne 7 years
haha funny cuz she lip synches the entire time. You think they'd turn off the mic after she does her "HEEEEEYYYYY __(enter city name here)___"
ilanac13 ilanac13 7 years
lol - that sucks - but i'm sure that we'll all get past it somehow :) in any event, i can't wait to see her in tour on friday - she'll be here in NY. at least we finally read that Kevin was with the kids at some point during the tour. this is like a one-off. he's got the BEST thing going there. getting paid to just be a father and travel around.
ilanac13 ilanac13 7 years
lol - that sucks - but i'm sure that we'll all get past it somehow :) in any event, i can't wait to see her in tour on friday - she'll be here in NY. at least we finally read that Kevin was with the kids at some point during the tour. this is like a one-off. he's got the BEST thing going there. getting paid to just be a father and travel around.
amloveaffair amloveaffair 7 years
I can't even hear what she said :/
heatherhas heatherhas 7 years
@fuzzles: :LMAO:
heatherhas heatherhas 7 years
@fuzzles: :LMAO:
fuzzles fuzzles 7 years
I just hate when that happens.
wicca_08 wicca_08 7 years
Love CIRCUS!
wicca_08 wicca_08 7 years
Love CIRCUS!
OChottie OChottie 7 years
It's not like we haven't all seen it before. I don't think she realized people could hear her. Or she's as dumb as I think she is.
soul-bypass soul-bypass 7 years
I like her earrings on the pics above. I'm not feeling the boots, I wish she gave them a rest, everyone knows you're country doll, you don't have to rub it in our faces and then smack us upside the head with it...
PensaGrey PensaGrey 7 years
Her music literally makes me headache ill. I couldn't imagine the torture of a live show.
PensaGrey PensaGrey 7 years
Her music literally makes me headache ill. I couldn't imagine the torture of a live show.
Happsmjc Happsmjc 7 years
i read perez twittering about this this morning...haha poor brit everyone will give her so much flack about this!
lattegoodness lattegoodness 7 years
lol gotta love Brit... classy or not, people love to talk about her!
iknowitall iknowitall 7 years
woah! did she say my p-word is hanging out? haha i still love britney; always have!
iknowitall iknowitall 7 years
woah! did she say my p-word is hanging out?haha i still love britney; always have!
lolmisstran lolmisstran 7 years
I Don't Like Britney. Her Son Is Adorable Though :]
PensaGrey PensaGrey 7 years
:o Yeah, everyone comes to check out Popsugar to check their morals... please bad behavior police. Without it what would you sell? Bibles on QVC? LOL
PensaGrey PensaGrey 7 years
:o Yeah, everyone comes to check out Popsugar to check their morals... please bad behavior police. Without it what would you sell? Bibles on QVC? LOL
Britney Spears Debuts New Track "Scream & Shout"
Britney Spears and Sons in Santa Barbara Pictures
Britney Spears at a Bowling Alley in LA
Britney Spears Pictures at School With Sean and Jayden
Britney Spears End of Femme Fatale Tour Party Pictures
Britney Spears's 30th Birthday Pictures
Britney Spears Yellow Bikini Pictures

POPSUGAR, the #1 independent media and technology company for women. Where more than 75 million women go for original, inspirational content that feeds their passions and interests.

From Our Partners
Latest Celebrity & Entertainment
All the Latest From Ryan Reynolds