Skip Nav
Kristen Stewart
16 Times Kristen Stewart Used the F-Word to Get Her Point Across
Liv Tyler
Over 20 Years Later and Liv Tyler Is Still as Cool as She Was in the '90s
Celebrity PDA
Bradley Cooper and Irina Shayk Continue Their Summer of Love With a Smooch in Italy

Photos of Kristen Stewart Landing in LA After Debuting The Runaways at 2010 Sundance Film Festival

Kristen Arrives in LA After Her Runaways Rally at Sundance

Kristen Stewart departed from Sundance and arrived back in warmer LA yesterday. She had a packed few days in Park City, showing off both The Runaways and Welcome To The Rileys. Kristen kept her headphones in as she touched down, the morning after her late night partying to celebrate her rock star role as Joan Jett. Both of Kristen's edgier roles are earning her buzz at the festival, and we'll be seeing a lot more of her out and about promoting The Runaways before it comes out in March.


Image

Image

Image

Image

Image
Around The Web
Join The Conversation
Celestina1 Celestina1 6 years
Anonymous: I think YOU are the one who need to lose weight & you are jealous of her lovely weight and body!!! If you are going to write thinks like that of KS, then don't even bother to read this article...move on to the next one!
Celestina1 Celestina1 6 years
Anonymous: I think YOU are the one who need to lose weight & you are jealous of her lovely weight and body!!!If you are going to write thinks like that of KS, then don't even bother to read this article...move on to the next one!
CaterpillarGirl CaterpillarGirl 6 years
I love that all the lovers of those two wastes of space, cannot put together a comprehensible sentence to save their lives.
huntedvampire huntedvampire 6 years
FKN awful haters! kstew is sooo damn hot gorgeous!!! ur blind haters if you dont see that! dont give a sHt that she's not a good actress. she's better actress than anyone...i bet kristen stewart is way way gorgeous than all of you haters..yup! she's a smoker soooo what??? are you the one buying kstew's cigarrette???
huntedvampire huntedvampire 6 years
FKN awful haters! kstew is sooo damn hot gorgeous!!! ur blind haters if you dont see that! dont give a sHt that she's not a good actress. she's better actress than anyone... i bet kristen stewart is way way gorgeous than all of you haters.. yup! she's a smoker soooo what??? are you the one buying kstew's cigarrette???
melesa melesa 6 years
seriously for all the haters fuck oof kstew is sooooo beautiful and she's going to have ahuge career most of you are just jealous cuz she has money ,fame , rob and she's beautiful and to #31 i deff don't agree with you she's looking good and her body is perfect
melesa melesa 6 years
seriously for all the haters fuck oof kstew is sooooo beautiful and she's going to have ahuge career most of you are just jealous cuz she has money ,fame , rob and she's beautiful and to #31 i deff don't agree with you she's looking good and her body is perfect
Celestina1 Celestina1 6 years
I won't talk about her personal life or whatever.. I think that - according to her age and experience - she's showing to everyone that she's learning and that she CAN do anything.
Celestina1 Celestina1 6 years
I won't talk about her personal life or whatever..I think that - according to her age and experience - she's showing to everyone that she's learning and that she CAN do anything.
bugsbrat bugsbrat 6 years
same sunglasses, same shoes - god, they're a match or what?!?!
sophiashortcake sophiashortcake 6 years
What is with all the kristen haters i just don't get it why you waste your time posting about someone you don't like. But anyways i think she looks great in these pics her hair is brown again :)
Pampire Pampire 6 years
@ Jaan I'm guilty too I've been watching on ST too but, I also have the movie. How sad is that? Lol! Anyways love Kstew and can't wait to watch both of her movies. :)
Robert Pattinson in Twilight Pictures
Weddings With Movie Themes
Stephenie Meyer Wrote a Gender-Swapped Twilight Book
Kristen Stewart Talks About Alicia Cargile in Elle UK
Kristen Stewart and Alicia Cargile in LA July 2016
YA Authors Talk About Twilight's Influence
Who Has Robert Pattinson Dated?

POPSUGAR, the #1 independent media and technology company for women. Where more than 75 million women go for original, inspirational content that feeds their passions and interests.

From Our Partners
Latest Celebrity & Entertainment
X