Skip Nav
Celebrity Instagrams
Beyoncé and Mariah Carey Casually Chill Together, Take Superglam Photo
Steven Yeun
20 Times TWD Star Steven Yeun Was So Handsome, It Was Almost Deadly
Celebrity Couples
39 Pictures That Prove David and Victoria Beckham's Love Just Won't Quit

Should Kate Marry Pete?

Pete can't seem to sober up in rehab, but Kate apparently still wants to marry her man. What do you think? Should Kate walk down the aisle with Pete?

Source

Around The Web
Charlotte of Monaco Style
Kate Moss's Best Fashion Moments
Kate Moss Wears David Bowie Shirt 2016
Best Model Street Style | Pictures

POPSUGAR, the #1 independent media and technology company for women. Where more than 75 million women go for original, inspirational content that feeds their passions and interests.

Join The Conversation
Daisy6264 Daisy6264 9 years
She can do better.
SWEET-C9363 SWEET-C9363 9 years
not to be mean but he is truly vile and repulsive. when i see a picture of him i get a wave of nausea.. can you imagine what he smells like
nycgirl nycgirl 9 years
Only white. Pasty white. ;)
nycgirl nycgirl 9 years
UGH. Whitney Houston and Bobby Brown, Round II.
Sica Sica 9 years
Please get marry with him and DESAPPEAR!
pink_magnetism pink_magnetism 9 years
I don't care about them either but I do worry about Lila being around this loser.
chellelee79 chellelee79 9 years
I gotta agree with Wynter- I don't care about them, but there is a child involved.
flutterpie flutterpie 9 years
is it me or does he look kinda "slow"
EdwinaTheLovely EdwinaTheLovely 9 years
He's just so hygienically nasty. His unbrussed rotten teeth ooze mixed with booze and cigarettes..........uh, (sound of stomach bubbling, churning, bile climbing higher and higher) excuse me, I'll be back.
Laura14 Laura14 9 years
He has got to be one of the fugliest men EVER.
riotgeek riotgeek 9 years
I will never understand how some women will gravitate towards total loser types. It's like they never get over the bad boy thing.
JennaV JennaV 9 years
Yes...maybe they will cancel one another out. They are both vile pieces of trash.
Toronado Toronado 9 years
Like I give a damn.
herbiefrog herbiefrog 9 years
we could give him a bit of a slap if that would help?
el_roach_0 el_roach_0 9 years
he is SOOO disgusting & hideous!! my on Earth would she WANT to be with him???
wynter wynter 9 years
I could care less about the two of them, but I voted for her to Run for her daughter's sake. ______________________________ October is SIDS Awarness Month
JK-Boogie JK-Boogie 9 years
Yes the druggies deserve each other...don't be fooled that she has kicked the habit
Rainey Rainey 9 years
ew
Faye16 Faye16 9 years
No way. Lila shouldn't have to be brought up around that mess, his name just isn't worth mentioning!
LisaK LisaK 9 years
They are both l*sers and deserve each other. CPS needs to take away her daughter.
BeachBarbie BeachBarbie 9 years
Run Kate, run!
ohsuri ohsuri 9 years
NNNNNNOOOOOOOOOOOO!!! How could she marry that guy? WTF about her daughter!! This chick needs to have her kid taken away!! WTF is the real father anyway? Kate and Pete should be togehter.. two LOSERS!! but that little innocent girl. How sad. Yeah the most influential.. what a sad reality if the poll wasn't conducted at a crack house.
KWM KWM 9 years
OMG - Totally!!
BlondeSugar BlondeSugar 9 years
hahah sexy_mexi! ahhaha thats so true!
AbbiCadabbi AbbiCadabbi 9 years
I was watching The Soup the other night & I finally figured out who he looks like....a GARBAGE PAIL KID!!! Anybody remember those things. :-D
Latest Celebrity
X