Skip Nav
Kristen Stewart
16 Times Kristen Stewart Used the F-Word to Get Her Point Across
Celebrity Facts
These Celebrity Late Bloomers Will Make You Feel Better About Your Career
Kim Kardsahian
Kanye West Slams Taylor Swift at Drake's Concert: "Now Y'all Can Know the Truth"
Around The Web
Join The Conversation
robsten4ever robsten4ever 6 years
OMG!!!he is so cute and beautiful!!as always!!
chloelouise93 chloelouise93 7 years
What a cutie, well thats not changed ;)
RPattzFanNJ RPattzFanNJ 7 years
How cute is that? It makes you want to talk in silly voices. He was adorable!! I love the picture of him with the leash. What a cutie pie. Thanks for the pictures. His sisters and mom were and still are pretty as well. The blond hair shows through in highlights now. The whole family is a good looking bunch.
Yayoi4 Yayoi4 7 years
cuteeeeeeeeeeeee (L)
Yayoi4 Yayoi4 7 years
cuteeeeeeeeeeeee (L)
Evalicious Evalicious 7 years
What happened to the Chanel purse that was the giveaway for participating in the TOP 100?
Twilightox Twilightox 7 years
Omg! Hes Was Sooo Cute :D Hes Even Cuter Now! He Still Has The Same Grin Aww :) <3
Twilightox Twilightox 7 years
Omg! Hes Was Sooo Cute :D Hes Even Cuter Now! He Still Has The Same Grin Aww :) <3
Jinxedgrl Jinxedgrl 7 years
I think the pics are precious. and as far as the hair. my hair was jet black as a baby and actually lightened to a dirty blonde as I got older.
Quimmer Quimmer 7 years
♥ ROBERT♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ROBERT ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ROBERT ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ROBERT Oooooooooh my god!!! He was så sweet. ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ROBERT ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ROBERT ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ROBERT ♥ ♥ ♥ ♥ ♥
PopDiva24 PopDiva24 7 years
lol i thought i was the only person whose hair was THAT blonde as a baby and turned out this dark! you really would never even know it was him. so cute!
lovexpeacexhope lovexpeacexhope 7 years
AWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWW!!! Wow he is sooooooooo cuten even better now he's all grown up!!!! ;) Love Robert!! xxx mwah =)
nhancieh522 nhancieh522 7 years
okay, i can say no more, you all said it, he's is cute during those toodler and younger years of his life, its not a breaking news, he is gorgeous right now, it started from the beginning.
cannes cannes 7 years
Ohh... He was ( and he is :D) so cute ;** xd.
cannes cannes 7 years
Ohh... He was ( and he is :D) so cute ;** xd.
butterflychild butterflychild 7 years
he was so cute,and he grew up to be absolutely stunning.he seems so shy and humble, i only hope he stays this wat.I LOVE YOU ROB!
Who Has Robert Pattinson Dated?
Robert Pattinson & FKA Twigs's Best Quotes About Each Other
Hot Robert Pattinson GIFs
Celebrity Best Friends Pictures
Robert Pattinson With His Hand in His Hair | Pictures
Cannes Film Festival Pictures
Robert Pattinson in Twilight Pictures

POPSUGAR, the #1 independent media and technology company for women. Where more than 75 million women go for original, inspirational content that feeds their passions and interests.

From Our Partners
Latest Celebrity & Entertainment
X