Skip Nav
Celebrity PDA
Chrissy Teigen and John Legend Bring New Meaning to the Term "Relationship Goals"
Celebrity Couples
19 Celebrity Mistresses Who Became the Main Squeeze
Celebrity Couples
Kurt Russell and Goldie Hawn's Modern Family Is Absolutely Golden
Around The Web
Join The Conversation
krystalmak krystalmak 9 years
Duhamel <3
krystalmak krystalmak 9 years
Duhamel <3
amandasunly amandasunly 9 years
Yayness I just watched it, it's pretty good. I love the effects - heck, I just love sci-fi movies, I'm such a geek.
braelynn braelynn 9 years
josh oh yeah! (:pepino:)
braelynn braelynn 9 years
josh oh yeah! (:pepino:)
sofico sofico 9 years
She does not look alike Aj, but I see the point from all sites comparing her with AJ. Sometimes, it seems like that. Besides I think she's overdoing the sexy thing, and that just don't seem natural. Sure, she's beatiful, but she does not seem relaxed to me. Besides, she does not seem liks she's 21 and the make-up ( the one from teh pics) kind of spoils her look.
sofico sofico 9 years
She does not look alike Aj, but I see the point from all sites comparing her with AJ. Sometimes, it seems like that. Besides I think she's overdoing the sexy thing, and that just don't seem natural. Sure, she's beatiful, but she does not seem relaxed to me. Besides, she does not seem liks she's 21 and the make-up ( the one from teh pics) kind of spoils her look.
kairuh kairuh 9 years
i got to see this movie last night! i wasn't at the premiere.. hahaha. i live in manila and for some cool reason, we get to see movies ahead of everyone. weird release dates, eh?anyway, it was reeeeaaaally good! i'm gonna be watching it again this weekend.... and yes, josh was really cute in this one. hope he had more scenes tho. :P
kairuh kairuh 9 years
i got to see this movie last night! i wasn't at the premiere.. hahaha. i live in manila and for some cool reason, we get to see movies ahead of everyone. weird release dates, eh? anyway, it was reeeeaaaally good! i'm gonna be watching it again this weekend. ... and yes, josh was really cute in this one. hope he had more scenes tho. :P
Karla-Sugar Karla-Sugar 9 years
I loved Transformers as a kid.
rubiesymusica rubiesymusica 9 years
i thought josh couldn't get any hotter than the win a date movie but i was WRONG!!! yummy.
amandals amandals 9 years
from the previews the movie looks good. love josh & shia!
ddene5713 ddene5713 9 years
btw POP... the pic of megan up close in the thumbnails takes you to the pic of the older lady...not megan.
ddene5713 ddene5713 9 years
i think Megan Fox deserves her own profile. :)
any any 9 years
Josh is so hot!!!... and that girl megan shes a angie wannabe
hvnly34 hvnly34 9 years
SOOO Excited about this movie! Love Tyrese's teeth!
msshellokitty msshellokitty 9 years
Josh is hot.
msshellokitty msshellokitty 9 years
Josh is hot.
tati33 tati33 9 years
JOSH = :DROOL: :DROOL: man, i should have stayed late at work just so i could have walked by here!!
tati33 tati33 9 years
JOSH = :DROOL: :DROOL:man, i should have stayed late at work just so i could have walked by here!!
SassAndBide SassAndBide 9 years
Josh is hot Lol brian austin green
SassAndBide SassAndBide 9 years
Josh is hot Lol brian austin green
jmast jmast 9 years
OMG I noticed her neck too...very old looking. She also needs to fire her stylist for this outfit...does not look good, or her hair all matted down.
Prell Prell 9 years
Megan Fox has an old neck. If you look at the pic of her. What is up with that? Isn't she like 20 years old??? She's pretty..but it doesn't mean she's going to be a star. There are many pretty girls in Hollywood.
leeluvfashion leeluvfashion 9 years
Andy, Dane, Josh and Shia - Can this blue carpet get any hotter? Shia is my fave however Andy is a close second. Love Them!
Andy Samberg Reveals the 1 Thing He Will Never Do on Screen
Saturday Night Live's "Finest Girl" With Andy Samberg
Lonely Island's Will Smith Tribute at MTV Movie Awards 2016
Andy Samberg Joking About Girls Butt Scene
Andy Samberg's Best Quotes From the Emmy Awards
Andy Samberg's "Too Much TV" Emmys Opening Number
Andy Samberg Spoofs Mad Men on the Emmys | Video

POPSUGAR, the #1 independent media and technology company for women. Where more than 75 million women go for original, inspirational content that feeds their passions and interests.

From Our Partners
Latest Celebrity & Entertainment
All the Latest From Ryan Reynolds