Skip Nav
Fashion Week
It's Only a Matter of Time Before These 34 Models Become the Next Big Thing
Olivia Palermo
Olivia Palermo Knows There's More Than 1 Way to Rock Your Fashion Staples
Personal Essay
This Fashion Editor Let Her Husband Dress Her For a Whole Week

More Fabulous Mary Janes

A few weeks ago we highlighted Mary Janes as one of fall's biggest shoe trends. But different takes on this classic, playful look just keep popping up in stores, so here are a few more styles to try.

Delman Patent Mary Jane Pump, $295, available here.

Moschino Irpo Mary Jane, $523.95, available here.

Prada Studded Mary Jane Pumps, $542, available here

Three more affordable options, so

Franco Sarto 'Parco' Mary Jane, $88.95, available here.

Aerosoles Resdurant Mary Janes, $79, available here.

Delia's Patent Mary Janes, $32, available here. (Thanks to T0xxic for the Fab Find!)

Around The Web
Spring Shoe Trends 2016
How to Wear Oversize Top With Boots
Block Heel Trend
What Men Think of Spring 2016 Trends

POPSUGAR, the #1 independent media and technology company for women. Where more than 75 million women go for original, inspirational content that feeds their passions and interests.

Join The Conversation
t0xxic t0xxic 9 years
AWWW lol I feel so dorky!! I love the Delia's ones still I totally have to have them. Course Ill never wear em so theyd be a waste. The Moschinos are totally cute and so unique!
Luna13 Luna13 9 years
these shoes remind me of Sex and the City when carrie walks into the vogue dressing room and sees these shoes and goes mad!
stone_soup stone_soup 9 years
i'm not a fan of the ones with chunky heels. they look, weird. ____________________________________ Don't tick me off. Or you'll get it.
AshleyBrook AshleyBrook 9 years
Not my style, most of them.
Adriana42 Adriana42 9 years
these are so hot i'm having a hard time deciding which ones to pick for my college play "Amish Gone Wild"
blOndiE7 blOndiE7 9 years
oh man. sorry I cannot picture myself wearing any of those..
kitty805 kitty805 9 years
the moschino's make me wanna dance Cha-cha!!
Fashiondiva91 Fashiondiva91 9 years
I am in LOVE with the "Moschino Irpo Mary Janes" omg I love it.
lesocialite lesocialite 9 years
the delia's are nice.
SailorMarie SailorMarie 9 years
YIPPPEEE, I actually kept several pair of these, that were popular a few years back...
LaylaCams LaylaCams 9 years
Take the Moschino Irpo Mary Jane and take away the strap and all the red flowers, add silver embroidery and make em stiletto heels and theres my shoes. Oh and minus about 400 dollars!
audreystar audreystar 9 years
i like the prada studded ones, but i thought for them to be mary janes they not only had to have a strap across the front but also rounded toe.
LaylaCams LaylaCams 9 years
Whew, Jen. I passed the Mary Poppins test!! Yay
jennifer76 jennifer76 9 years
It's the Mary Poppins factor. I'm telling you.
lilxmissxmolly lilxmissxmolly 9 years
Something about these majorly turns me off...
jennifer76 jennifer76 9 years
I dunno, Layla. I think they have to have the strap to qualify as Mary Janes. No Mary Poppins for you!
Kaciegrrl Kaciegrrl 9 years
I'm loving the Delmans!
LaylaCams LaylaCams 9 years
Aw at Mary Poppins. LoL I have a pair like this, but the heel is stiletto and it doesn't have a strap..So maybe they're not Mary Janes at all?
jennifer76 jennifer76 9 years
Yay t0xxic! I just can't get into these. They all scream Mary Poppins to me.
Latest Fashion
X