Skip Nav
Summer
How to Live Out the Rest of the Summer in Your Favorite Wardrobe Staples
Jennifer Aniston
Jennifer Aniston's Dress Looks Like It's Covered in Polka Dots — Until You Zoom In
Pippa Middleton
With a Quick Shoe Swap, Pippa Turned Her Polished Dress Into Something Cool and Casual

Uma Thurman's Fabulous Super Ex-Girlfriend Sunglasses

Uma Thurman's Fabulous Super Ex-Girlfriend Sunglasses

Uma's butterfly shaped plastic sunglasses in "My SuperEx Girlfriend" are FABulous! Some of you have been writing in wondering who makes them and where they can be purchased.

To find out,

Voila, . . . They are made by Marc Jacobs, and you can buy them here for $290. They are available in black with a brown grey lens and tortoise with a dark brown lens. Sorry guys, I've just researched the glasses. The chainsaw is not a fashion accessory I really support.

Around The Web
Join The Conversation
flashyshades flashyshades 9 years
i'm a big fan of those sunglasses, but i am a huge sunglasses nerd. hence, my blog: http://flashyshades.com i hope its okay if i link to this page. thanks, fabsugar, y'all are the best.
ingrid89 ingrid89 9 years
those sunglasses are fab-u-lous !
ethiopian_princess ethiopian_princess 9 years
Uma is just perfect in a very unique way. I just love her.
caligirl1201 caligirl1201 9 years
Correction ispyemo they don't even look good on Uma. No one should want to look like Jeff Goldblum in "the Fly" thus avoid these fugly sunglasses
ispyemo ispyemo 9 years
uma looks cute in them. but i don't think anyone else should run out and go get these ugly things.
Fashiondiva91 Fashiondiva91 9 years
Cute, Cute but um nope I prefer the cheaper kinds...lol
crispet1 crispet1 9 years
I like Umas belt in this pic.
TruJrzyGirl TruJrzyGirl 9 years
LOL ! Jenn, you are sooooooooo funny ! You are right those ... The 2nd onces aren't so bad ... very sport ... Zrooom zrooom, hop into the race car and take off ... haaaa !
My-Opinion My-Opinion 9 years
eew, no thanks*
JustSomeChick JustSomeChick 9 years
LOL Jenn, you're right! I hate the big sunglasses craze. I have a bitty face, so I have to find bitty sunglasses, which is very difficult sometimes! They always end up either too far out on the sides or too far down on my cheeks. Ugh.
jennifer76 jennifer76 9 years
Head on, they kind of look like those narsty things the eye doc makes you wear. Hmmm...these would not look good on me.
What Is Draping Makeup?
Princess Mary Marc Jacobs Dress at Royal Ascot 2016
Marc Jacobs Resort 2017 Show
Bella Hadid Leather Outfit at Naomi Campbell's Party 2016
Kendall Jenner's Special Edition Vogue Issue (Video)
Bella Thorne at SXSW 2016
Gigi Hadid at Fashion Week Fall 2016

POPSUGAR, the #1 independent media and technology company for women. Where more than 75 million women go for original, inspirational content that feeds their passions and interests.

From Our Partners
Latest Fashion
X