Skip Nav
Food Video
Obsessed With the Rainbow Grilled Cheese From Instagram? Make It Right Now!
Fast and Easy
10 Dump Cake Recipes You Can Practically Bake in Your Sleep
Food Reviews
I Tried the Viral Red Wine Spaghetti Recipe, and Here's What Happened

Roast My Weenie Hot Dog Grill: Love It Or Hate It?


We all know there are plenty of crazy cooking gadgets that are only good for doing one thing. The guys over at Roast My Weenie have decided to take over the hot dog cooking genre by developing a wide range of weenie roasters like this metal man. Made from 100% stainless steel, this little man comes with a customizable base that can be engraved with your name, baseball team, or an intricate design. It may seem like something GiggleSugar would feature, but I think this kitchen tool is hysterical and would make a wonderful gag gift! Can you imagine a grill lined with an army of them at a barbeque? So what do you guys think? Roast my weenie hot dog grill: Love it or hate it?

Source: Nerd Approved

Around The Web
Join The Conversation
lanilovespeaches lanilovespeaches 9 years
lmao
lanilovespeaches lanilovespeaches 9 years
lmao
junswifey junswifey 9 years
As I was surfing my husband and little brother were wondering what I was looking at. I believe in a couple of weeks we will be the proud owners of this baby.
designergirl designergirl 9 years
That's hilarious!
designergirl designergirl 9 years
That's hilarious!
mwmsjuly19 mwmsjuly19 9 years
I don't like it. At all. I like tacky humor, but this smacks me as just rude. Ugh.
LaLaLaurie06 LaLaLaurie06 9 years
As a gag gift, maybe. But come on. You'd only be able to use it in certain company AND it looks like it only cooks one hot dog at a time, so if I'm gonna have to put other hot dogs on the grill, I might as well just put that hot dog on the grill too.
LittleMomma LittleMomma 9 years
These are so fun and functional too, But my friend had one and I guess her guy got a little too HOT because his weinie broke right off!!!
ilovecandyfloss ilovecandyfloss 9 years
hahaha, hilarious!
ilovecandyfloss ilovecandyfloss 9 years
hahaha, hilarious!
jen22 jen22 9 years
LOL!!!!!
jen22 jen22 9 years
LOL!!!!!
Calliegirl25 Calliegirl25 9 years
Now, this made me LOL. Literally!!!
zc zc 9 years
garunteed to get laughs
zc zc 9 years
garunteed to get laughs
verily verily 9 years
Love it, but it's too obscene to actually use in the presence of company.
DulceKisses DulceKisses 9 years
I agree with mishelleanne. But I do perfer grilled hot dogs better.
mishelleanne mishelleanne 9 years
omg such a guys toy!
mishelleanne mishelleanne 9 years
omg such a guys toy!
Just-Oh Just-Oh 9 years
Wow. Wouldn't that just class up any BBQ?
scarrie scarrie 9 years
It's funny but it's not very practical.. Alton Brown definitely would not approve (UNITASKER!) ;)
saraj saraj 9 years
I just bought one!! My sister's wedding present is a grill I'm filling with lots of goodies (utensils, Sticky Fingers BBQ sauce, etc) and this is a HILARIOUS addition!!
Kostika Kostika 9 years
That is absolutely fantastic! I love it.
cyrizzle cyrizzle 9 years
haha. i wonder if it would hold a polish sausage...
bigestivediscuit bigestivediscuit 9 years
That is so wrong, but I should have gotten it for my boyfriend and his flatmates as a housewarming gift.
Juicy Lucy Burger Recipe
Fast Food Burger Copycat Recipes
Shake Shake Burger Recipe | Video
Cheeseburger Recipes
Easy Recipe For Grilled Shrimp
Summer Recipes to Feed a Crowd
How to Recycle and Dispose of Grilling Charcoal

POPSUGAR, the #1 independent media and technology company for women. Where more than 75 million women go for original, inspirational content that feeds their passions and interests.

From Our Partners
Latest Food
All the Latest From Ryan Reynolds