Skip Nav
Advice
You're Engaged! The First 5 Things to Do
Women
44 Fabulously Funny Halloween Costumes For Women
Harry Potter
The Story Behind This Engagement Is Just as Sweet as the Couple's Dreamy Shoot

David Lee Roth Vocal Tracks Without Music For "Runnin' With the Devil"

Bwahahahaha!

If you ever wondered what Van Halen's Runnin' With the Devil sounds like without music — just David Lee Roth's shouts, screams, shrieks, exclamations, grunts, and whistles — here's your chance! How thoughtful of him to leave many uncomfortable silences in between for you to laugh your ever-lovin' ass off! Why is this funny? I couldn't tell you. It just is.

Around The Web
Join The Conversation
Queen-0f-Hearts Queen-0f-Hearts 7 years
Omg thanks for the post!Hilarious!Although, I love Roth's voice and didnt find it too bad.
Queen-0f-Hearts Queen-0f-Hearts 7 years
Omg thanks for the post! Hilarious! Although, I love Roth's voice and didnt find it too bad.
weffie weffie 7 years
hahaha that's hilarious Urgh!so i've spent half my afternoon going thru my itunes list and overlaying this DLR track on everything... it's so so funny, especially if you just isolate a loop at the end of AaaHaaaYa, WOO! WOO! then play it along with other songs...my faves so far are with Johnny Cash & Sublime, i'm just getting to the Ween songs tho so it'll probably keep getting better. i am so grateful for this post!!!
weffie weffie 7 years
hahaha that's hilarious Urgh! so i've spent half my afternoon going thru my itunes list and overlaying this DLR track on everything... it's so so funny, especially if you just isolate a loop at the end of AaaHaaaYa, WOO! WOO! then play it along with other songs... my faves so far are with Johnny Cash & Sublime, i'm just getting to the Ween songs tho so it'll probably keep getting better. i am so grateful for this post!!!
Urgh Urgh 7 years
Check it out: A duet featuring this isolated vocal and one from Steve Harwell Smash Mouth... http://www.youtube.com/watch?v=dMfX9fu2030
weffie weffie 7 years
THIS IS SO BADLY MY NEW RINGTONE!i just have to choose the best part... i think "Oh God I'm running... ugh ugh ugh"let me know if anyone wants it ;)
weffie weffie 7 years
THIS IS SO BADLY MY NEW RINGTONE! i just have to choose the best part... i think "Oh God I'm running... ugh ugh ugh" let me know if anyone wants it ;)
CelticMist CelticMist 7 years
part of DLR's charm has always been lots 'o attitude mixed in with a decent voice ... i thought it sounded just fine - it's hard to judge an isolated track taken out of context from the completed mix of a song.
momma-tikita momma-tikita 7 years
O M G!!!!!!!!!!! i dont why that is hilarious but it is!!!!!!!!!!!
OhFish OhFish 7 years
Haha! I was cracking up the entire time. "I'm only gonna tell you one tiiiIIIIImeyeeeeahhh":rotfl:
OhFish OhFish 7 years
Haha! I was cracking up the entire time. "I'm only gonna tell you one tiiiIIIIImeyeeeeahhh" :rotfl:
Taco Love GIFs
Weirdest Laws in America
Signs You Hate People
Chinese Lottery Winner Dressed as Baymax From Big Hero 6
John Oliver Discusses Beauty Trends | July 2016
Things Wedding Guests Hate
Signs You're Addicted to Snapchat

POPSUGAR, the #1 independent media and technology company for women. Where more than 75 million women go for original, inspirational content that feeds their passions and interests.

From Our Partners
Latest Love
X