Skip Nav
Women
Read 'Em and Weep! 49 Tattoos Inspired by Famous Books
Relationships
Spice Up Your Relationship With This 30-Day Challenge
Wedding
This Amalfi Coast Wedding Will Leave You Breathless

Dear Poll: Who is your Favorite Young Star?

While there is constant debate swirling about whether or not it's appropriate for young actors and actresses to be subjected to the harsh world of Hollywood, new child stars seem to pop up left and right, proving that sometimes, people are simply born with the gift and ability to act. They do grow up pretty fast before our eyes, so tell me, who is your favorite young star?

Source

Around The Web
Join The Conversation
melda melda 8 years
emma
melda melda 8 years
emma
KathleenxCouture KathleenxCouture 8 years
Dakota!! Shes so adorable! My favorite
beingtazim beingtazim 8 years
emma roberts but also abigail
beingtazim beingtazim 8 years
emma roberts but also abigail
gumdrops334 gumdrops334 8 years
haha tralalala...I think dakota kinda looks like she'll eat your soul. okay thats mean. but she is kinda creepy. I had a tie between Radcliffe and Zac Efron. Radcliffe is amazing in HP, but Zac is a hot hot young man haha.
tralalala tralalala 8 years
dakota is totally going to pull a Drew barrymore and become a coke fiend haha, that being said, Abigail Breslin is the only person on this list that I have a lot of respect for.
demeter demeter 8 years
^^ Shia isn't young. He's 21. If he qualifies, so does Ashley Tisdale.
demeter demeter 8 years
Dakota is pretty awesome.
demeter demeter 8 years
Dakota is pretty awesome.
alexlove alexlove 8 years
Where's Shia?
alexlove alexlove 8 years
Where's Shia?
lickety-split lickety-split 8 years
radcliffe weirds me out. i like all the others. my girls LOVE zac, zac-mania at my house these days, lol.
karen-f karen-f 8 years
what about emma watson??
karen-f karen-f 8 years
what about emma watson??
leeluvfashion leeluvfashion 8 years
Other: Shia Labeouf. Dakota just creeps me out a bit; she's a great actress for her age however there's something about her that gives me the creeps.lol.
Sandybfan Sandybfan 8 years
both dakota and abigal are brilliant actresses but im still a sucker for zac!!
zc zc 8 years
dakota fanning is brilliant, and a little genius. for ehr sake i hope holywood is kind to her.
bookworm67 bookworm67 8 years
Emma Watson!!
bookworm67 bookworm67 8 years
Emma Watson!!
dior_show dior_show 9 years
Emma Watson!
dior_show dior_show 9 years
Emma Watson!
ktownpolarbear ktownpolarbear 9 years
i couldn't choose between abigail and dakota.
Kate-Marie Kate-Marie 9 years
Other: I vote for Emma Watson.
SassAndBide SassAndBide 9 years
i voted dakota cuz she "works hard for the money" lol..k she has starred in man on fire, uptown girls, i am sam, and etc. she has shown she can act in many different genres. and she isnt just famous cuz her aunt is famous (emma roberts) or famous cuz of a lame musical (zac) and etc. abigail is cute too, but dakotas a better actress. maybe its cuz dakotas a lil older.and the reason i didnt vote daniel radcliffe is im not a Harry Potter fan, and i think he sorta looks like micheal jackson lol im sorry but he does.
Constance Wu Talks Racism in Hollywood | Video
Newlyweds Moving In Together
Margot Robbie Brunette Hair Change in Z for Zachariah
Dear Poll: Are You Able to Have Multiple Orgasms?
Teen Sex at Home
Christina Aguilera's Bright Hair Color

POPSUGAR, the #1 independent media and technology company for women. Where more than 75 million women go for original, inspirational content that feeds their passions and interests.

From Our Partners
Latest Love
X