Skip Nav
Advice
You're Engaged! The First 5 Things to Do
Women
44 Fabulously Funny Halloween Costumes For Women
Harry Potter
The Story Behind This Engagement Is Just as Sweet as the Couple's Dreamy Shoot

Do Tell: What Do You Call It?

Are you all familiar with the term "cock blocking"? For those of you who aren't, it's when one guy interferes with another guy's chance to score or hook up with a girl. Guys are not the only sex that partakes in this behavior, girls do it to other girls too, so ladies, do tell, what do you call the female version of the "cock block"?

Source

Around The Web
Join The Conversation
swtsunkisses88 swtsunkisses88 8 years
hahahaha i love taco blocko! we just call it the same thing, i guess only we refer it to the guys cock instead of ours? idk but it's prtty much understood what we mean :)
BRANDYNICOLE730 BRANDYNICOLE730 8 years
Yup, my opinion doesn't count on this, as I have/will never had random sex with a random guy.
Hautie Hautie 8 years
"We usually refer to them as being... celebs that we think would be cock blockers...like Paris Hilton, or Heather Locklear,Beyonce,J-Lo Lindsay .... Ha Ha... Like "Keep an eye on Heather Locklear" OMG... this is so funny... keeping in mind I am old... but in college we referred to any girl cock-blocking as a "Sammy Jo"...referring to Heather Locklear from her Dynasty days!
Hautie Hautie 8 years
"We usually refer to them as being... celebs that we think would be cock blockers...like Paris Hilton, or Heather Locklear,Beyonce,J-Lo Lindsay .... Ha Ha...Like "Keep an eye on Heather Locklear"OMG... this is so funny... keeping in mind I am old... but in college we referred to any girl cock-blocking as a "Sammy Jo"...referring to Heather Locklear from her Dynasty days!
prblms4loki prblms4loki 8 years
i would still call it cock-blocking...because it's basically the same thing. applicable to the other side
MamaD MamaD 8 years
Taco blocko cracked me up!!!!!! That's hysterical!!!
ragus ragus 8 years
ROFL Taco Block-o = Classic!!!!
donniesgirl07 donniesgirl07 8 years
we always say "that bitch stole my thunder, i was totally about to score!" LOL
donniesgirl07 donniesgirl07 8 years
we always say "that bitch stole my thunder, i was totally about to score!" LOL
vanyvrgs vanyvrgs 8 years
I've always called it cock block since she would be karate chopping my access to cock. *remembering some cockblocks that still piss me off*
amandaaa amandaaa 8 years
cock block.
amandaaa amandaaa 8 years
cock block.
Sofiababy Sofiababy 8 years
we use that term too! or "cramping my style" hahaahha
alillee alillee 8 years
cock block.
alillee alillee 8 years
cock block.
kendalheart kendalheart 8 years
I call it box block.
kendalheart kendalheart 8 years
I call it box block.
StellarJ StellarJ 8 years
I call it a thong drop, honoring a girl who stole my best friend from me at Disneyworld.
jenintx jenintx 8 years
we call it the same thing, b/c despite gender, the result is the same.
brookrene brookrene 8 years
love the taco blocko! So funny!
Working-Girl Working-Girl 8 years
Haha i went and saw a comedian doing a part on this...he calls it "The Vagina Cop". Pretty straight to the point!
Alisha_Stiletto Alisha_Stiletto 8 years
Thats a Twat Blocker, but I have called it cockblocking as well. Cracks me up.
lilwildone1202 lilwildone1202 8 years
i still call it cockblocking... or just being a bitch hahahaha imo i think cockblock is a universal term for men and women
Danigirl77 Danigirl77 8 years
We usually refer to them as being... celebs that we think would be cock blockers... Like Paris Hilton, or Heather Locklear,Beyonce,J-Lo Lindsay .... Ha Ha... Like "Keep an eye on Heather Locklear "
Chandler Bing Lines From Friends | GIFs
Parenting and Pregnancy Lessons From Friends
Matt LeBlanc's Instagram Picture With Patrick Dempsey
Wedding Dress Shopping Tips
The Problem With Dating Could Be the Options
Tips For a Successful Friendship
Signs He's Not Serious About You

POPSUGAR, the #1 independent media and technology company for women. Where more than 75 million women go for original, inspirational content that feeds their passions and interests.

From Our Partners
Latest Love
X