Skip Nav
Photography
50 Couple Moments to Capture at Your Wedding
Sisters
54 Sister Tattoos That Prove She's Your Best Friend in the World
Sex
The 29 Steamiest Movie Sex Scenes of All Time

Drunk Dude Dances to Gimme More by Britney Spears

Yet Another Britney Wannabe

So many Britneys, so little patience. Here we are again with yet another wannabe. Ack! Boyfriend is clearly drunk, yet a little too well rehearsed. I get the feeling that he's no stranger to the bathroom mirror at home. He had to master all that booty-dropping and arm flailing somewhere, but c'mon— Less is, less is more! Less is more! Less is, less is more!

Around The Web
Britney Spears New York Penthouse For Sale
Britney Spears Just Added Another Talent to Her Résumé
Britney Spears Family Pictures on Instagram
Britney Spears Doing a Handstand on Instagram

POPSUGAR, the #1 independent media and technology company for women. Where more than 75 million women go for original, inspirational content that feeds their passions and interests.

Join The Conversation
KiDoE KiDoE 8 years
his wife is now filling for divorce
jimmalou1978 jimmalou1978 8 years
Omg.
jimmalou1978 jimmalou1978 8 years
Omg.
fuzzles fuzzles 8 years
.....cuz he's bringing SexyBack.
gruaig_rua gruaig_rua 8 years
:ROTFL: His moves are better than Britney's!
gruaig_rua gruaig_rua 8 years
:ROTFL:His moves are better than Britney's!
katmat89 katmat89 8 years
haha that's embarassing. @ terry, he must have been taking the brit impersonation seriously. All he needs to do next is walk into a gas station bathroom barefoot.
katmat89 katmat89 8 years
haha that's embarassing.@ terry, he must have been taking the brit impersonation seriously. All he needs to do next is walk into a gas station bathroom barefoot.
terrywagner123 terrywagner123 8 years
Someone needs to stop him and make him at least put on his shoes, that's disgusting.
anaisethenry anaisethenry 8 years
When I first saw the title of the post I thought oh no... but you gotta give him props for making an a$$ out of himself, you don't see his idiot friends doing anything but making fun of him...
Nitrobezene Nitrobezene 8 years
that was great
Nitrobezene Nitrobezene 8 years
that was great
Latest Love
X