Skip Nav
Wedding
44 Vintage-Inspired Engagement Rings
Kate Middleton
The World's Most Iconic Engagement Rings
Advice
11 Common Bachelorette Party Blunders
Around The Web
Amy Schumer's Best Sketches | Videos
Emoji Meaning
Best Friends Bucket List
2000s Girls

POPSUGAR, the #1 independent media and technology company for women. Where more than 75 million women go for original, inspirational content that feeds their passions and interests.

Join The Conversation
lovelymiss6 lovelymiss6 8 years
It's funny because I saw the gorilla the first time when I counted 14, but I didn't see him the second time when I tried to re count it, and then I got 15. So does that mean I pay attention the first time and then lose interest?
BKNYGal BKNYGal 8 years
Yeah, I counted 15 passes and saw the gorilla the first time with my peripheal (sp?) vision..lol.
Lovely_1 Lovely_1 8 years
Haha crazy! I noticed the gorrila the 2nd time! And I counted 15 passes.
paramita paramita 8 years
I also didn't notice the gorilla at all... and I counted 16.
KiwiLu KiwiLu 8 years
I saw the gorilla the first time and i was very confused. I was just like why is there a gorilla there? LOL
tralala2 tralala2 8 years
didn't notice the gorilla at all! i counted 16 passes...
haze1nut haze1nut 8 years
i caught the gorilla the first time and i saw him dance and everything so i guess i'm one of the other people that have a broader attention range?? anyways, i say 15 passes, 14 if the last bounce pass didn't count
suzanne suzanne 8 years
I did see it in the 2nd run... I got dizzy counting the passes though and just gave up :OOPS:
AuroraBorealis AuroraBorealis 8 years
I saw the gorilla the first time, and I think there were 15 passes
spazzydana spazzydana 8 years
omg thats crazy i didnt even notice someone coming into the picture
msmoney23 msmoney23 8 years
I saw the gorrilla the FIRST time! Yay! I guess I get distracted easily
DeJaVuE DeJaVuE 8 years
15 passes.... no gorilla.. crazzzzzy
ekdkdk1 ekdkdk1 8 years
I saw the gorilla in the first on and got 15 passes
mandykw mandykw 8 years
Crazyness, I can't believe I didn't notice the gorilla. I counted 15 passes though.
Jennifer_2sugar Jennifer_2sugar 8 years
Okay now how many times did the white team pass??? :? GOD that was interesting though. I guessed 8/12 passes...wow....I am shocked... :jawdrop:
asims asims 8 years
I didn't see the gorilla the first 2 times either lol. I counted 15/16 passes.
pinupsweetheart pinupsweetheart 8 years
WHOA! I had no idea. I went back to the first of the tape to check.
scene24 scene24 8 years
I saw him the first time! What does that say about me? I think that means I get distracted easily.
Emma Emma 8 years
i never caught the gorilla but i saw 16 passes
anaisethenry anaisethenry 8 years
I caught the gorilla only the 2nd time around, although I did notice sth strange the first time, I just didn't have time to realize what it was... LOL
pynkpuffy pynkpuffy 8 years
Actually I did catch the gorilla the first time. :S
sweetheart_450 sweetheart_450 8 years
I counted 15 passes. 14 if the one at the buzzer didn't count. And, I definately missed the gorilla the first 2 times!
Bobby24 Bobby24 8 years
I have no idea. Did anyone catch the gorilla the first time?
Emma Emma 8 years
how many passes were there
Latest Love
X