Skip Nav
Relationships
This 7-Day Romance Challenge Will Jump-Start Your Relationship
Sex
Do Men Really Want to Do the Things They See in Porn?
Art
15 Pieces of Artwork That Take the Beauty of Vaginas to a Whole New Level

Fergie on Kids Incorporated 2008-02-08 16:00:00

Flashback: Fergie on Kids Incorporated

I'm pretty good with faces, but it's hard to believe this was Fergie as a kid. It looks like she's wearing pajamas, and there's a creepy clown (is there any other kind?) acting out the lyrics in the background. Spooky!

Around The Web
Join The Conversation
natluvsya natluvsya 9 years
I think her crystal meth addiction trashed her face...Im sure shes had work done to repair it.
berrymix berrymix 9 years
that is one creepy clown.
tkoblondee tkoblondee 9 years
I hate clowns!! I can't believe that"s Fergie! What year was that? Is that her natural hair color?....so strange.....
leenie leenie 9 years
Well, she has had a lot of work done.
Anniina Anniina 9 years
That clown creeps me out. But, hey, Fergie sounds great and I'm glad she did that, even with creepy clown hwo has clearly unnecessary broom..
x_juicyfruit x_juicyfruit 9 years
This show was the shit. Fergie still sounds the same, lmao.
elseverson elseverson 9 years
Mario Lopez was a dance on Kids Incorporated. Someone should find that picture.
MissKate919 MissKate919 9 years
Stacie was my favorite! LOL!
ExCape ExCape 9 years
Great voice! (That's what I like about her).
anned anned 9 years
sad what drugs can do.
liltandweave liltandweave 9 years
Are she and that clown having an affair?
Aminah-Akalea Aminah-Akalea 9 years
Yeah the clown is really scary! reminds me of Ït from Stephen King! wow...she was really cute...looks sooooo different than now by far...and sounds better too. Never knew she sang before though...thought they found her working some place then she joined the BEPs and made it big then ....
Lavinie Lavinie 9 years
omg! just like the rest of you - i loved this show growing up.. Staci was one of my favorites on the show... oh.. to be that age again :-(
amofoz amofoz 9 years
WTF?? A clown and a broom!? LOL !
beingtazim beingtazim 9 years
whoa! very pajama-y look for sure!
pink_magnetism pink_magnetism 9 years
That's Fergie? :ROTFL: at the clip though. Fergie's outfit, that creepy clown...
darlene darlene 9 years
that clown is beyond creepy
loveallstar loveallstar 9 years
Yep she has the same profile, that's why I can't ever figure out if she has or hasn't had work done, sometimes she looks the exact same as she always had and other times she doesn't, and this could be at various different moments, it's weird, when they try to pinpoint when she had it you can always see her after that time looking like she always has.
wickedcupofjoe wickedcupofjoe 9 years
OMG I remember this episode!
millarci millarci 9 years
OMG! Was that really Fergie as a kid? Cool find, GiggleSugar!
fattiecat07 fattiecat07 9 years
Oh my gosh that clown is scarier than the clown from "It" :|
amh678 amh678 9 years
:ROTFL: I used to love this show!
Jillness Jillness 9 years
I loved Stacie on Kids Incorporated! I used to watch that show all the time. Stacie was my favorite, and I really didn't like JLH or "Martika" or whatever her name was.
BostonChick BostonChick 9 years
LOVED Kid's Inc. when I was younger. It was my show...watched it all the time! Watching that clip brought back memories.. And yeah, link a clip of Love Hewitt on the show. She was so adorable. lol
reeeeka reeeeka 9 years
you can tell it's her towards the end when she's turned too the side...profile. Those were the days.
Jimmy Kimmel "I Told My Kid I Ate All Their Halloween Candy"
Jimmy Kimmel Tricks Kids on Halloween
Moms' Favorite Phrases
Funny or Die Avatar Spoof
Outtakes: Curious Boy Sees Lobster For the First Time
Funny or Die Video of Jon Gosselin
Naptime Foiled, Baby Plays Footsie With Puppy's Face

POPSUGAR, the #1 independent media and technology company for women. Where more than 75 million women go for original, inspirational content that feeds their passions and interests.

From Our Partners
Latest Love
All the Latest From Ryan Reynolds