Skip Nav
Holiday
22 Holiday Romances to Stream on Netflix
Holiday Living
16 Totally Inappropriate Elf on the Shelf Poses
Harry Potter
15 Times We Really, REALLY Hoped Harry and Hermione Would End Up Together

Pet of the Week!

This is what Bug (aka Buggy Smalls, The Notorious B.U.G.) thinks of Opera:

Thanks Jennifer76, for sharing your cute pet with us!

Is your pet GiggleSugar material? Just visit our Pet of the Week Suite and post your favorite pet pics and stories. Just scroll down on the left to "Contribute" and click "Blog entry." It's that easy! We'll take our pick of the litter every Friday and name a Pet of the Week. Go to it, Giggle Girls!

UPDATE: Due to popular demand, Pet of the Week will now be twice a week--on Monday and Friday. So stay tuned on Monday when we announce our next cute critter!

Around The Web
Join The Conversation
karmasabitch karmasabitch 9 years
Hahahah Bug won, woot woot! :WOOHOO: Jen did you get any pics of him wearing a Santa hat.. we tried soooooo hard to get one of Ivy but it kept ending up in her mouth.. I was pics of that but no pic of it actually on her head :ROTFL:
LaylaCams LaylaCams 10 years
LoL! He's too funny
jennifer76 jennifer76 10 years
LOL! He'll do it EVERY time. The hubbin and I were throwing the ball in there last night so we could get this video. :evil: I had one where he was high centered on the edge of the bucket for a while and that was hysterical but I didn't get it from the start, so I went with this one.
LaylaCams LaylaCams 10 years
I still can't believe he crawled all the way in it! :rotfl:
LaylaCams LaylaCams 10 years
Oh, that's what he was after? :rotfl: Funny!
jennifer76 jennifer76 10 years
:D Isn't he crazy? He'll go anywhere for that stupid tennis ball.
LaylaCams LaylaCams 10 years
:woohoo: for bug!! :rotfl:@ Bug in the video!
jennifer76 jennifer76 10 years
Yay for brian!! My video comment is up!! Check out Bug in action. :D
honey31 honey31 10 years
Lol blondesugar I want.Cute cute little dog.
jennifer76 jennifer76 10 years
I thought we could do video comments now...? I've been trying to post one for hours. :(
jennifer76 jennifer76 10 years
My first video comment! Bug in action...
jennifer76 jennifer76 10 years
LOL guys!! Peep - it IS! I made it myself. :D While the hubbin was at basic training. This is an ooooooooooold pic. At my Dad's house.
colormesticky colormesticky 10 years
Poor Bug. PBS overload. I love that pic.
audreystar audreystar 10 years
go bug, go bug. go-go-go bug! :anegyptian:
peepshow peepshow 10 years
BUG-a-boo! YEAH!!!! Is that a camo dog bed?
JessNess JessNess 10 years
so cute!!! I love the subtitles on the t.v :rudolph:
LisaK LisaK 10 years
I knew he would win!! :woohoo: Bug is #1 :jumpin: :jumpin: :woohoo: Bug Rocks!!!
BlondeSugar BlondeSugar 10 years
Bug what a cutie!!!!!!!!!! I want to smush his little face!! (In a non-violent way!) I love Boston Terriers!!
t0xxic t0xxic 10 years
AWWWWW Yay for my Big Pimpin B.U.G.!!!! Hes a cutie
jennifer76 jennifer76 10 years
OMG it's Bug! :woohoo: Ha ha ha ha, yay for Bug!
Student Emails Teacher After Wisdom Teeth Surgery
Rapunzel vs. Anna Disney Princess Rap Battle
Funny Christmas Pickup Lines
Star Wars Christmas Photo Shoot
Superman on Facebook Drawing
Best Gilmore Girls Quotes
Funny Holiday Fitness Motivation

POPSUGAR, the #1 independent media and technology company for women. Where more than 75 million women go for original, inspirational content that feeds their passions and interests.

From Our Partners
Latest Love
All the Latest From Ryan Reynolds