Skip Nav
gift guide
20 Fun Under-$20 Gifts For Girlfriends
Relationships
How to Lose a Guy in 10 Ways
Gift Guide
The Ultimate (Adorable) Gift Guide For Future Brides
Around The Web
Join The Conversation
mishelleanne mishelleanne 9 years
oh man oh man if only that was real. *sigh*
A_Kat A_Kat 9 years
I truly have no words for this...
pinkdragonfly pinkdragonfly 9 years
Oh wow. I'm really not sure how I would react if I saw a guy wearing this haha...
rlveronica rlveronica 9 years
Some guys need these though. Lol. :-D
ButterflyTiff ButterflyTiff 9 years
Ooh before and after pics - good idea~
grl-in-the-world grl-in-the-world 9 years
I think I'd definitely do a double take if I saw a hot guy rockin' a giant man-package...however I agree with braelynn, that's a bit of false advertising going on there.
barbiee barbiee 9 years
Hahaha it's weird how you're accustomed to women enhancing thier breasts appereance, but now that men are enhancing their penis size, people get freaked out! Go men, it looks good! ;)
sugarspin sugarspin 9 years
WOO doggie. And I thought only girls wanted to be "lifted."
braelynn braelynn 9 years
padded underwear for men...how disapointed i would be expecting something i was never gonna get...real bad idea.
raptinrainbows raptinrainbows 9 years
dear god! :rotfl:
suzanne suzanne 9 years
:rotfl:
swwonder swwonder 9 years
It looks like he's shoved a bunch of grapes down there. We need a before and after to picture to see how well it works. :p
mandykw mandykw 9 years
any man who buys one of these is absolutley ridiculous.
ekdkdk1 ekdkdk1 9 years
Okay the "wonder jock" itself not impressive, really kinda gross. The abs...outstanding!!!
Jennifer_2sugar Jennifer_2sugar 9 years
PLUCK PANTS!!!!!!!!!!!!!!!!!!
pinupsweetheart pinupsweetheart 9 years
Uhhhhhhhhhhhhhhh. The one with the white undies and the surf board...that just looks wrong on SO many levels. It looks like ....yeah I am not going to go there.
JessNess JessNess 9 years
it looks sooooooooo fake :rotfl: I love the pose of the model against the grey background. Hands on the hips looking like he is about to scream to the world I AM FAB-U-LOUS!!!!!!!!!!! :rotfl:
People Are Confusing Bath Bombs and Toilet Cleaners
Chocolate Nail Art Video
Gifts to Get a Second-Time New Mom
Fuller House Ramona GIFs
Gilmore Girls: A Year in the Life Reactions
Real-Life Elf on the Shelf Ideas
McRib Woman Speaks to City Council

POPSUGAR, the #1 independent media and technology company for women. Where more than 75 million women go for original, inspirational content that feeds their passions and interests.

From Our Partners
Latest Love
All the Latest From Ryan Reynolds