Skip Nav
Valentine's Day
To All the Single Women Spending Valentine's Day Alone
Books
200+ of the Sexiest, Sweetest Books of 2015
Online Dating
20 Times Tumblr Totally Nailed What Dating Is Really Like

Teenage Girl Screams Through Her First Tattoo

Teeny Bopper Gets Her First (And Last) Tattoo

All the cool kids may be doing it, but Little Miss Sunshine here has a low tolerance for pain, which makes her a bad candidate for the teensy ankle tattoo she's about to get. The crew has pinned her down — Mom, is that you? — and given her a stress ball to gnaw on, but they have no idea what they're in for. I hope an exorcism comes with that tatt, cuz someone's head is about to spin . . .

Around The Web
Top Dating Posts on Tumblr
Dating a Pisces
2000s Girls
Why Real Books Are Better

POPSUGAR, the #1 independent media and technology company for women. Where more than 75 million women go for original, inspirational content that feeds their passions and interests.

Join The Conversation
RebelTXAngel RebelTXAngel 6 years
Okay!! I don't feel so bad now. My first tattoo was a tramp stamp that covered the whole lower part of my back. I screamed and cussed like a little girl. I don't feel so bad watching this teeny bopper scream like a little bitch with this tiny tat.
zombielove zombielove 7 years
exaggerated my ass. she just wants to save face cuz she prolly got all kinds of shit for being such a whimp.
Vampyre Vampyre 7 years
The girl in the video is the one who originally posted it on youtube. She says that she was actually exaggerating the pain for the fun of it. And if you listen, she does sound like she's being silly rather than actually being in a horrendous amount of pain,
pinupsweetheart pinupsweetheart 7 years
Oh dear god! This girl SHOULD NEVER GET PREGANT - that's gonna hurt A LOT more than that flower tattoo
Munkeyhed Munkeyhed 7 years
I had a good sized tat done on my shoulder, and not only did it not hurt, it kind of got me hot. The fact that the artist was a big hot dude was a bonus...
AKirstin AKirstin 7 years
Wow, you people are *harsh*. While non of my tattoos hurt me very much (I have five), they really hurt for some people. Different people have very different pain thresholds. I love tattoos in general, but I hate the social bullshit that comes along with them.
superjules superjules 7 years
Her mother should have done the proper thing and knocked her ass out.
passionfruittwst passionfruittwst 7 years
good god. she sounds like shes having a cow. literally.
Martini-Rossi Martini-Rossi 7 years
wow! drama queen! I bet its a fairy or the playboy bunny.
Ena Ena 7 years
LOL She sounds like she is giving birth there. I don't even want to be near the hospital when and if she does ever spawns, I fear for my ears LOL.
appreciated appreciated 7 years
Ummm...wow.I'm really surprised the guy even did the tattoo. I would've refused to tattoo her. Tattoos do NOT hurt that bad.I really hope she never decides to have kids. First off because well it'll hurt a lot more than a damn tattoo. And secondly genes like that shouldn't be passed on to other generations.
appreciated appreciated 7 years
Ummm...wow. I'm really surprised the guy even did the tattoo. I would've refused to tattoo her. Tattoos do NOT hurt that bad. I really hope she never decides to have kids. First off because well it'll hurt a lot more than a damn tattoo. And secondly genes like that shouldn't be passed on to other generations.
rabidmoon rabidmoon 7 years
Heh, it was bound to be some generic thing she was getting, not that I ever saw it because I had to TURN OFF the video rather than listen to her wail like a wet cat one more moment. Give me a break... I have 3 tattoos. The sensation of being tattooed to me is hardly worth screaming over, though I admit bony bits sting a bit more, its more like getting a buzzy scratch than being stabbed to death, contrary to how she is acting. In my life I have been bitten by a wild boar, stapled a finger by accident, broken an elbow in a fall from a frightened horse, had abdominal surgery and listened to 6th graders play violin. Trust me, they are ALL more painful than a tattoo. :D Especially the violins!
Jessamyn Jessamyn 7 years
Bahaha :DTo me, it looked like a cupcake. And Kudos for the artist to be that concentrated!
Jessamyn Jessamyn 7 years
Bahaha :D To me, it looked like a cupcake. And Kudos for the artist to be that concentrated!
corduroy1 corduroy1 7 years
HAHA! what a whiney baby!! my friends (tattoo artists) would probably not have even worked on her! ive hung out in shops a LOT and have never heard ANYONE overreact like this twat!! lol total dumbass!!
darlene darlene 7 years
Thats funny
RaCheer RaCheer 7 years
What is it? I looks like the Earth?!
tifbal20 tifbal20 7 years
thats just awesome all around. love how Mom says, "Youre gonna scare the baby." ~~classy~~
amkc amkc 7 years
And I'm with you, sweetpea - the tattoo artist is cute.
amkc amkc 7 years
Haha, that was truly pathetic. So funny though. I can't wait until she goes through labour. Someone please commission a video for that momentous day.
jennjennnbubba jennjennnbubba 7 years
over react much?
star520 star520 7 years
Wow. What a freakin' baby. My two tattoos went off without a hitch. Although, my first tattoo was about 6 inches long on my shoulder blade and I told my mom it didn't hurt (which is true) and she proceeded to get herself a 12 inch, intricately colored phoenix...down her spine. I was in trouble for a while =)
Latest Love
X