Skip Nav
Relationships
40 Hilarious Costumes For the Funniest Couples
Engagement Rings
17 Emerald Engagement Rings That Will Leave You Green With Envy
Wedding
This Infographic Will Give You an Eye-Opening Look Into Every Last Detail of Wedding Planning

Yay or Nay: Do You Say "Va-Jay-Jay"?

Yay or Nay: Do You Say "Va-Jay-Jay"?

Ever since I asked you guys what you call your lady business, Oprah's favorite term, "va-jay-jay," just keeps getting trendier, as evidenced by this recent article in the New York Times! Now that va-jay-jay is so popular, I want to know what you think of the term.

Source

Around The Web
Join The Conversation
jwjwjwjwjw jwjwjwjwjw 8 years
i will call a vagina a va-jay-jay when people start calling a penis a pa-ni-ni
bugn bugn 8 years
CRACKS ME UP!!!!!!!!!!!!!! :-) I have been saying it the last several weeks just cause it's a new word, but I really do think it's funny and kind of cute. TeeHee
bugn bugn 8 years
CRACKS ME UP!!!!!!!!!!!!!! :-)I have been saying it the last several weeks just cause it's a new word, but I really do think it's funny and kind of cute.TeeHee
DeviousMuse DeviousMuse 8 years
I don't have a problem with calling it a va-jay-jay or a vagina. Though I was watching Nip/Tuck last night, and couldn't hold back the giggles when Jennifer Coolidge's character had to refer to hers as her "Lady Cha Cha!" To make it more amusing, my boyfriend started laughing and calling everything a "Lady Cha Cha," whether it was the dishwasher, a cup, the bottle of wine...
c00kie c00kie 8 years
haha I've said it before. I thought it was hilarious when Oprah used it XD
demeter demeter 8 years
No. WTF
demeter demeter 8 years
No. WTF
mrspiven mrspiven 8 years
i think its kind of stupid and i never use that term.
DejaVecu DejaVecu 8 years
It cracks me up, but me and the girls know what we are talking about when we need to talk about matters down south...honestly, I enjoy the constant pressure of coming with euphemisms...it's silly and funny.
LolaDub LolaDub 8 years
nope..i just said it once.
LolaDub LolaDub 8 years
nope..i just said it once.
DecemberBaby DecemberBaby 8 years
I love it. It's so cute!
DecemberBaby DecemberBaby 8 years
I love it. It's so cute!
mrskrismendoza mrskrismendoza 8 years
LOL. I call it that but only occasionally.
Daisie Daisie 8 years
Lol at myself for quick typing and misspelling vagina. ^^
Daisie Daisie 8 years
Nope. Never. WHY must we use nicknames?!? I say penis or vagina...why do so many people seem to have a problem with that? Calling your vaginga "va jay jay" is like calling your man's penis his "winkie". That's a term for 3 year olds. I'm not ever going to get behind this. I agree with the posters who said society needs to grow up, stop using cutesy names, and stop being in pubescent denial.
lorenashley lorenashley 8 years
ive said it before. why isnt there a pic of dr bailey since she started it?? :oy:
heineken67 heineken67 8 years
I also prefer bajingo. Hate talking about girly bits (my other term of choice) in general, but will almost always use a synonym if possible. Exeptions occur in my professional life (I'm in the healthcare field).
Amanda-La Amanda-La 8 years
why ya'll hatin' on the va-jay-jay? C'mon, you know it's fun.
ticamorena ticamorena 8 years
Fungina! yep, despite being 21 i'm still calling it by a word picked up from my cousin 13 years ago! English is not my first languange, and I definitely think the english word for it is one of the more ugly sounding ones. In Lesotho (a south african country) a vagina is known as a....lesotho! Yep, the country and THAT anatomy share the same word!
Jennifer777 Jennifer777 8 years
I say it. I admit it. Va jay jay. I also say "poo nanie"- though I pretty much only use that when referencing my puppy's va jay jay...lol...
vmruby vmruby 8 years
Nay.......I've never used it,don't plan on it, and IMO, it's an overrated and really ridiculous expression.
geenbean geenbean 8 years
I don't understand people's insecurity about the word vagina. Vayjayjay, or however its spelled, is kind of immature, I agree with Asia on that one.
geenbean geenbean 8 years
I don't understand people's insecurity about the word vagina. Vayjayjay, or however its spelled, is kind of immature, I agree with Asia on that one.
Asia84 Asia84 8 years
i've never heard anyone use it, really. and if i'm talking about it, it's usually around ppl i'm close with, so i may use words (possibly too vulgar to use now). but va-jay-jay sounds silly, like 13 year olds who are in denial about puberty.
Sexy Last-Minute Costumes For Women
Foreplay Ideas
10 Student-Teacher Romances in Movies
Summer Love Movies on Netflix Streaming
10 Rules of Wedding Hookups
Funny Sexual Stock Photos
Tiny Sexy Tattoos

POPSUGAR, the #1 independent media and technology company for women. Where more than 75 million women go for original, inspirational content that feeds their passions and interests.

From Our Partners
Latest Love
X