Skip Nav
Photography
50 Couple Moments to Capture at Your Wedding
Relationships
19 Date Ideas That Require Hardly Any Effort
Valentine's Day
50 Heart Tattoos So Cute You Can't Handle It
Around The Web

POPSUGAR, the #1 independent media and technology company for women. Where more than 75 million women go for original, inspirational content that feeds their passions and interests.

Join The Conversation
potterlove potterlove 8 years
I ALWAYS say that! That I never have ANYthing to wear, and have an overflowing closet...s! lol The story of my wardrobe!
Miss-K-Smith Miss-K-Smith 8 years
my boyfriend hates this haha but its the story of my life!
Calimie Calimie 8 years
Word!! Hahaha!
rb24 rb24 8 years
I think all women do this
nurdburd13 nurdburd13 8 years
lord who hasn't had this problem, right ladies? lol
queencessjosie queencessjosie 8 years
I think a lot of people find themselves saying this. People with a full wardrobe, I find, always want a little more for their collection.. and there's nothing wrong with that.
esthersim esthersim 8 years
SOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOO TRUE!! haha
ellenmarie ellenmarie 8 years
hahaha! can someone tell my husband that??
pink_magnetism pink_magnetism 8 years
Good because I do this all the time! :)
sparklemeetspop sparklemeetspop 8 years
My fiance gets mad at me for saying that. But even more so, he gets mad when I say it about his closet! He says he has plenty of clothes and he doesn't need anymore, even if they don't fit very well...
fab4 fab4 8 years
I do it every single morning.
nessabum nessabum 8 years
omg! i do this so much and my boyfriend just gets irritated when i say that!
nicachica nicachica 8 years
i do this after i have a major shopping trip and am SO overwhelmed with all the stuff i have cuz i wanna wear it all at once! but the only other times i feel like this are on my "fat" days but luckily those don't happen too often...
JBlondie JBlondie 8 years
Good because I do this frequently!
pinupsweetheart pinupsweetheart 8 years
I hear ya!
Latest Love
X