Skip Nav
22 Downloadable Dog Breed Pumpkin Stencils
From Stray Dog to Instagram Star: Popeye the Foodie's Heartwarming Success Story
16 Pictures That Prove Pit Bulls Are Even Cuter on Halloween

Penelope Loves Her Puppy

Does it get any cuter than this? I can't decide who's more adorable - Penelope or the doggie at this portrait photo shoot in L.A. Evidently Penelope has a penchant for homeless pups. And her mother keeps complaining that she treats their house like an animal shelter. Because whenever she's in Madrid she brings home stray animals for them to take care of. So far she's unloaded two cats and a dog on her folks. It looks like she's kept this one for herself. Wise choice.

For more pics of pretty Penelope and her adorable pup just












Around The Web
Join The Conversation
Lindsb Lindsb 9 years
aw!! he's such a pretty puppy. why is it that dogs always make people look good.. haha..
Fantasia1 Fantasia1 9 years
she looks gorgeous!
Sica Sica 9 years
God, it's a miracle. She looks pretty here. But the pup is soooooooo cute ♥ ________________________________________ ♥ Love me or hate me, don't be impartial ♥
atoxicsparkle atoxicsparkle 9 years
i ♥ animal rescuers :D
notoriousrem_22 notoriousrem_22 9 years
i like her...she always looks classy and pulled together...anyone who rescues animals is doing a very wonderful thing... "stay far from timid, only make moves when your hearts in it and live the phrase sky's the limit."
SWEET-C9363 SWEET-C9363 9 years
thanks i was hysterical .. now pigpoo and dooties have a sister and keeping with the feces theme her new name is Shioties lol (shite tees)
Imabeliever Imabeliever 9 years
cute pictures..but for some reason these all come across as lonely or sad. Am I the only one feeling that?
Isabella-Welling Isabella-Welling 9 years
she looks gorgeous&i'm absolutley in love w/ her dog!!!he/she is so adorable, i wish i cld snuggle w/ my doggy like that!!=0
bluejeanie bluejeanie 9 years
that's so great of you sweet C! yay for healthy kitties!
sashak sashak 9 years
elle22- I complimented your cute puppy pic on another thread, but I don't know if you saw it so...I love your avy!! so cute!
sashak sashak 9 years
YAY for puppies!!! I love seeing celebs w/ their doggies...its makes me feel all warm & fuzzy!! wow SweetC...thats awesome! I have a friend who spent $2000 for a kidney operation for her kitty...
Mrs-Lachey Mrs-Lachey 9 years
awww how adorable!!!! :)
BlondeSugar BlondeSugar 9 years
Aww that's so great SweetC. You probably saved her life
SWEET-C9363 SWEET-C9363 9 years
oh cute pics by the way lol
SWEET-C9363 SWEET-C9363 9 years
i just spent 900 dollars this weekend on a kitten i rescued from the shelter that i knew a week.. she is doing better now thank god :) fingers crossed
bluejeanie bluejeanie 9 years
he looks like a lab mix maybe? i love labs! they're so cuddly and such good dogs.
elle22 elle22 9 years
The dog is definately a cutie:)
KeynaLuver KeynaLuver 9 years
Too cuuuuuuuuuuuuutttttttttteeeeeeeeeee!! ~Love like you've never been hurt.~
paigesweetkisses paigesweetkisses 9 years
she's not at the top of my beautiful people list, but i will admit that i think she looks lovely in these photos.. cute dog as well
BlondeSugar BlondeSugar 9 years
I really admire people who rescue dogs. And what a absolute cutie this pup is!!! :hug:
luckykarma luckykarma 9 years
Omg they are sooo adorable!!! Both of them, they both are sooo cuteee!
bluejeanie bluejeanie 9 years
lol, awwwwwwww!!! can you help it though? i love animals and i'm usually the one who takes in strays and unwanted among my circle of friends, i can sympathize. :) look at that puppers!
JessNess JessNess 9 years
awww this is adorable. She looks great!!! But I think the dog is cuter.
Mario Lopez's Dogs
Daisy Fuentes's Dogs | Photos
Seth Rogen and Lauren Miller in the Ocean With Their Dog
Kate McKinnon on The Tonight Show September 2016
Miguel's Cats | Pictures
Zac Efron Tweets About His Dog Dying
Demi Lovato's New Puppy Batman

POPSUGAR, the #1 independent media and technology company for women. Where more than 75 million women go for original, inspirational content that feeds their passions and interests.

From Our Partners
Latest Dogs, Cats, and Other Pets
All the Latest From Ryan Reynolds