Skip Nav

Not Photo Ready

Even before she went to hair and makeup, Kristen was posed for some pictures.

5 years
I hate Twilight, but this girl is one of the most naturally beautiful chicks around right now. She's awesome and natural. She never claims to be anything but herself. So waht if she smokes? At least she's being honest about it. Calm down and stop expecting her to fit the mould, because she doesn't, that's the point. Flaws are what make people beautiful.
roxycarter roxycarter 5 years
she's like oohhh get out of my face... I'm not even ready
5 years
Okay you people are on crack, well the people who said she looks like shit. Not everyone dresses up and piles on the make-up. She looks beautiful and natural in real-life pics. I liked her way before Twilight was ever thought of so you can't blame it on that. Get over yourselves.
5 years
Guys stop Hatin on KStew, She is a Beautiful girl, with a rockin personality! She is NOT a Slut and a Lot of people smoke so stop saying she's a bad influence and stuff, Really, She is Awesome and you guys know it! And if you are makin Bad comments why are you looking @ the pics in the first place!? No one wants to hear whining and Complaining about how she smokes or her being Ugly, Cause she's Not OK? I Love KStew and so do 1,000,000 other fans out there, so plz SHUT UP!
5 years
shes dating the kid from sky high :] hopefully rob isnt dating anyone
5 years
yo you guys are reading way too in to what she's wearing... if she wants to date rob then fine if she doesn't fine but it's her life; let her live it
5 years
You know honestly a lot of you people are being rediculous yes you have your own opinions on Kristen and all but ya'll need to chill with talking so much shit about her there is absolutely nothing wrong with her. Yea she smokes so what that is her decision jeez she's her own person and she can do what she wants to do okay. And all of this about her dating Rob...yea that would be pretty cool they'd make an awesome couple but it hasnt been proven that she and Rob are even together yet.
5 years
Oh haters, leave this lovely girl alone. Older guys don´t like her???? ha ha ha ha h ha ha ha ha ha ha. C´mon. We kill for this beautiful teenager. mmmm... I envy Rob....
5 years
I was just on another site and the person that wrote it pointed out how she's wearing a NY shirt and where is ROB? hmmmm....
5 years
Come on people, get over it already! She's not dating Rob, she's dating Michael Angarano. All these rumors about her and Rob are for people like you who get sucked into whatever they want to hear. It's for publicity. That's it.
5 years
love the shirt :) perhaps in honor of your bf rob?! and hmmm are those his sunglasses!?
5 years
jealous immature brats /haters should really learnt how to spell better especially when you want to make yourself understood by others ... smoking is not good for health and skin, it's not a crime ... she's obviously doing it to destress (all these stupid hate fr jealous brats), and yes you guys are allowed to your opinion to think she is plain and so on .. we know the truth, when one is neutral and not overclouded with jealousy ... she has natural beauty and down to earth personality ... i love her awkwardness and shyness and the fact that she does what she wants and not trying to please everyone ...
5 years
Love that she is weaking New York tee... shout out to ROB?!?!?! anyhoo, this gurl is hoooooot! whoever cannot admit to that is JEALOUS!!!! and u know it too... so don't fight it!
5 years
Check out X17's website for the "dating" news.....then look again at Kristen's own, personal shirt in shot 34. Hmmmm.....Rob's in NYC......is this shirt worn in homage to him? It's nice to think so.
5 years
She and Rob are not dating...Where di you hear that from???
5 years
Wow... KStew haters are seriously ridiculous... Anyways, I think she's a gorgeous girl, made up or made down. Like Rob, her awkwardness and messy looks add to her appeal.
5 years
the truth is she is not really hot makes me wanna puke cuz if youve really seen her in real life youll see she is just ugly shit who cant quit smoke cuz its the only thing shes good at
5 years
Uh yeah..I purposely look at her without thinking about Bella. It's KStew that is chill, bad@ss, sexy and oh so doable! She doesn't even need makeup to be HOT. I'd take this chic in a heartbeat!
5 years
yes i am a girl but i talked to many guys (older) and no one things she is hot like u guys are saying...if u met her on the street she looks just like any other pot head....seriously. just look at her without thinking about Bella. I know a ton of friends who look much hotter in that same "i dont care" look
5 years
No, shes dating Rob ;)
5 years
where is the ring's kristen?? OMG IS SHE single???