Skip Nav

1. Robert Pattinson

Robert Pattinson has done it again — for the second year in a row, he's your number one on the PopSugar 100! The Twilight star has expanded his career this year, with new roles in Remember Me, Bel Ami, and Water for Elephants. Robert seems to be growing increasingly comfortable with his level of fame, and he's opening up more and more in interviews. Despite the chaos surrounding him when he's out in public, Robert still clearly prioritizes time with his family and friends. He's a regular at his sister Lizzy's performances in London, and Rob still goes for strolls with his BFF Tom Sturridge. Of course, one topic on which Rob stays famously private is his relationship with Kristen Stewart — the moment they were spotted holding hands last Fall was a confirmation to some, but they're still playing coy, even to Oprah. Congrats to Robert, whose star power has proven unmatched in back-to-back bracket wins!

Read More Robert Pattinson
anapattz anapattz 3 years
Of course he's the best!! he deserves it :) Congrats Rob!
Daniela-Oliveira Daniela-Oliveira 3 years
I love Robert Pattinson, he is my favorite in twilight!!! Dani 13/10/2010
Jamiestest Jamiestest 3 years
YUMMMMMMM........................
Robecca Robecca 3 years
No one else compares.....he just so unique and oh sooooo precious!!!!
yattaok yattaok 3 years
Woooooooooooooooooooooooowooooooooooooooooooooooowoooooooooooooooowoooooooooowooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooow
robsten4ever1 robsten4ever1 4 years
go rob you are the best we all love u you are so hot i love you so much your so gorgeous
mimi-violette mimi-violette 4 years
love u rob
twilight1fan twilight1fan 4 years
taylor should have been first .. he is the best !!! <33333333
stolz stolz 4 years
fiji loves yah..... me .........lovin you more... congrats love everything about you
teamedward4ever teamedward4ever 4 years
congrats Rob well... I'm not surprised :D love ya
4 years
congrats... rob... u truly deserve it.. u r an amazing actor... luv u sooo much!!!
lionlamb91 lionlamb91 4 years
YAAAAYYYYYY!!!! He deserves it lol :D Wonderful guy!!!
olga-7777 olga-7777 4 years
Rob deserves it...He's the best
4 years
WELL DONE ROB!!! You've always been my #1 and now you're the world's. You deserve it. Love You Forever.
4 years
Rob is not a fake and is a wonderful actor so people stop hating. At least he's done something with his life unlike critics that are on the internet all day rating hollyhood stars. I mean seriously?!
4 years
LOVE U ROB U DESERVE IT VERY WELL LOL KRISTEN SHOULD BE #2 BUT MAYBE NEXT YR HOPE SO LOL U ARE THE MOST IMPORTANT PEOPLE THAT EVERYBODY IS TALKING ABOUT NOT JUST UR MOVIES IS 'CAUSE WE WANT TO KNOW IS U ARE A COUPLE BUT KEEP IT SECRET IS BETTER I SUPPORT U YEP PAPS AND GOSSIP PEOPLE ARE ANNOYING JAJA U ROCK
4 years
omg i can't believe they don't have nikki reed =(
4 years
congras...rob....love you
Piebeary71 Piebeary71 4 years
Yay Rob! I so love this guy. He is so gorgeous, talanted, down to earth, and sweet. I love his sense of humor and how he always seems to be laughing. I'm so glad he made #1. I wish him nothing but success and happiness in his career and life!
4 years
taylor should have been first
4 years
congrats twitard! you did it again!
edwardgal edwardgal 4 years
congras...rob....love you...
RpattzsWife RpattzsWife 4 years
Rob is so amazing, he's very dedicated to his roles, and always dives deeply into them, capturing his characters emotions so beautifully. And he has such a rare personality for a man; shy, sweet, sensitive, funny, and a gentlemen. This is everything I have always imagined my man to be. And he is the most gorgeous man alive. I am so proud of you Rob. I hope you continue to amaze us into your eighties like other great actors such as Betty White and Mickey Rooney. <3
4 years
Who would have guessed?? lol jkjk Congrats to Rob!
4 years
1 & 100 shoulda been swapped

Download our new Selfie app!

Go to App Store
+