Skip Nav
Facebook
How to Create Your Own Friends Day Video on Facebook
Tech News
This Day-Care Worker Was Fired After Posting a Superinappropriate Snapchat
Viral Videos
Here's What Happens When You Attach a GoPro to Your Dog and Leave the House
Around The Web

POPSUGAR, the #1 independent media and technology company for women. Where more than 75 million women go for original, inspirational content that feeds their passions and interests.

Join The Conversation
lee5458 lee5458 7 years
Yes I'm hungry now!!!!!!!!!!!!!!!!!!
tglynn tglynn 8 years
gross. it looks like a crunch bar.
kaenai kaenai 8 years
That's really ugly. The only benefits for having it are bragging rights, and the ability to sell it to someone who likes that "it's so tacky, it's cute" look.
Alia-Miller Alia-Miller 8 years
OMG.That. Is. UGLY.
Alia-Miller Alia-Miller 8 years
OMG. That. Is. UGLY.
cydney13 cydney13 8 years
kinda cute!
cydney13 cydney13 8 years
kinda cute!
verily verily 8 years
Can I pop out the diamonds and use them in a necklace or bracelet instead?I like my red Piel Frama case just fine.
verily verily 8 years
Can I pop out the diamonds and use them in a necklace or bracelet instead? I like my red Piel Frama case just fine.
gossipqueen gossipqueen 8 years
LOL...I thought it was an ice cream sandwich!!!!! lol fug!!!!
gossipqueen gossipqueen 8 years
LOL...I thought it was an ice cream sandwich!!!!! lolfug!!!!
Kirsty14878755 Kirsty14878755 8 years
Egh ugly. I guess if you really wanted to show off though :D
Kate-Marie Kate-Marie 8 years
Couldn't they have made it a prettier color?
Taadie Taadie 8 years
A Haagen Daas bar. I think im gonna run out and get one. The ice cream not the case.
i-am-awesomeness i-am-awesomeness 8 years
That looks ugly. And I don't even live in/near San Francisco.
kitkatherine kitkatherine 8 years
i agree with linny! i really thought it was an ice cream sandiwch mac! i laughed, until i read this and it wasn't that at all! it's awful!
Linny Linny 8 years
maybe it's the diet getting to me but i think it looks like an ice cream sandwich
SkinnyMarie SkinnyMarie 8 years
ew. Thats ugly
SkinnyMarie SkinnyMarie 8 years
ew. Thats ugly
trishcmc trishcmc 8 years
Hmm kinda ugly if you ask me...lol
Lovely_1 Lovely_1 8 years
Wow!Pretty intense!
Lovely_1 Lovely_1 8 years
Wow! Pretty intense!
Latest Technology & Gadgets
X