Skip Nav
Game of Thrones
11 Kit Harington and Emilia Clarke GIFs That Prove They Deserve the Throne (of Cuteness)
The Royals
10 Times Princess Diana Was the Most Badass Member of the British Royal Family
Nostalgia
17 Photos of Elvis and Priscilla Presley That Will Have You Humming "Love Me Tender"
Join The Conversation
siouxsie siouxsie 10 years
Gore/Obama 2008!
truvoiceme truvoiceme 10 years
Adrian is clearly one the most beautiful guy in Hollywood at the moment. Everything about him is hot, sexy quiet voice, amazing eyes, beautiful head of hair, great long slender body, need I go on? Oh, and great actor, though he is still yet an unsung hero, based on his past and recent movies/short films, he is a gem waiting to sparkle.
JennaV JennaV 10 years
Jimmy looks BAD :( In Yum's post the other day, he looked SMOKIN hot...what happened. :cry:
wicca_08 wicca_08 10 years
Petra looks fresh and happy.
Jennie Jennie 10 years
Adrian! Yum!
SassAndBide SassAndBide 10 years
i dunno why people think Adrian Grenier is hot..I just don't see it. anyway Petra looks pretty but is she acting now or something? what is she doing there lol..and i kinda don't like her cuz she hooked up with james blunt when her fiance or bf or whatever at the time died at the tsunami in asia when they were both vacationing and she was on access hollywood saying "omg im never gonna fall in love again i dont want to i miss him blah blah blah" and then like later you see her with james blunt, saying how much she loves james. james blunt is a good singer though gotta give him that. anyway maybe i'm just being overly critical but i just think she should've taken some time to grieve before jumping onto a new relationship but whatever i shouldn't really care lol. kerry washington is a sucha talented actresses loved her since save the last dance omg she looked so different bak then. anyways Martin Scorsese rules
miss915 miss915 10 years
kerry washington is very pretty
courtneyjade courtneyjade 10 years
yikes! most of these pics are extremely unflattering! petra looks beautiful as usual though.
Cinnamon-Girl Cinnamon-Girl 10 years
Jimmy Fallon needs a hair cut , n change your outfit dude !what is that?! that shldnt even be called an outfit ... ~i could see us holdin hands walkin on the beach our toes in the sand...~
lisjaka lisjaka 10 years
OMG, I love Kerry Washington's dress and shoes.
crispet1 crispet1 10 years
Adrian and Jesse look hot!
JKe895 JKe895 10 years
Zeke does have a point. I just googled some of that.
ohsuri ohsuri 10 years
Brilliant... sorry, I need to check spelling more!
skiacresluv skiacresluv 10 years
Kerry Washington looks gorgeous, I really want to see her shoes close up!
ohsuri ohsuri 10 years
Wow.. zeke123.. interesting!!
ElleJay ElleJay 10 years
Why is Jimmy Fallon dressed like my grandpa? ~*Elle Jay*~
BlondeSugar BlondeSugar 10 years
WOW Petra is stunning. She just can't take a bad picture.
zeke123 zeke123 10 years
You have to love the power of BS. Al Gore whose fortune is due to the oil industry is the leader on the topic of environment, really? You mean the 3-4 billion dollars of Plan Columbia (to help mainly protect the pipelines of his sugardaddies at Occidental Petroleum) which has helped poison people and land is a positive sign? Why not? We have Wolfowitz, the architect of plan Iraq, who is the head of the IMF and who Bono tells us is really interested in helping the poor. If people will swallow that crap, why not Gore then? Sure, he was responsible for dumping tons of DU ammunition in the balkans but hell, that was before he was environment friendly. You know, when he supported Bin Laden and his muhajeddins in Bosnia and then bombed a country in support of what the CIA called 'the largest and best trained terrorist groupe in teh world'. So it came back to bite us a few years later when his friends turned on us on 9/11. Its only a couple of dozen mistakes. THIS is the guy I want to trust. I mean if you give me a choice between Wolfowitz and Gore...well, its the same garbage, just better PR.
ohsuri ohsuri 10 years
Yeah for JennaV another Jimmy Fallon picture!! Hey I wonder if Al Gore flew in is private jet to get to the event, oh right he buys his own carbon copies to off set that... thankfully he owns the company that sells him them. Wow.. he has a great set up.. scare us.. than start a company he can profit off while he asks us to conserve, WHICH I BELIEVE AND DO, while he jets around the world with his jet!!! BRILLENT Al...
controlledspin controlledspin 10 years
I think Kerry Washington is so gorgeous. Her skin is amazing every time I see her. [must be exhausting to lose your own game]
UrbanBohemian UrbanBohemian 10 years
Awesome. Love the TFF!
LOVEBRIT LOVEBRIT 10 years
whoever the hottie is from Devil Wears Prada ...I'm in loooove! what beautiful eyes!!
tabloidprincess tabloidprincess 10 years
Petra always gorgeous!
krisua krisua 10 years
Nemcova - VERY elegant, glooming, and sexy!
nomerz nomerz 10 years
Petra is stunning! I think Adrian Grenier is so cute!
Celebrities at the We Stand United NYC Rally January 2017
Celebrities With Their Younger Selves Instagram
Robert De Niro's Quotes About Meryl Streep's Speech 2017
Robert De Niro Mean Tweets Video
From Our Partners
Latest Celebrity & Entertainment
All the Latest From Ryan Reynolds