Skip Nav
Summer
These Sexy Shirtless Pictures Will Have You Chugging Water Like You're in the Sahara
Celebrity PDA
Stephen Curry Goes Shirtless For a Beach Day With Ayesha, and We Are All So Blessed
Nina Dobrev
Nina Dobrev Flaunts Her Jaw-Dropping Figure While Working to Save Sharks in Hawaii

Ashlee Still Sporting Skechers

Ashlee is still pimping Skechers, but this time she's posing in the UK at the Skechers Oxford Street store. Ashlee seems to be working harder than ever overseas. Seriously though, what's up with all the flannel today? It's a totally different look from Ashlee's last Skechers ads.

More pics of Ashlee posing for the Skechers campaign so


96217_72259637_122_507lo

96282_72259661_122_584lo

96317_72259639_122_593lo

96347_72259659_122_534lo

96388_72259640_122_362lo

96424_72259647_122_374lo

96478_72259598_122_490lo

96516_72259606_122_588lo

96566_72259609_122_541lo

th_96615_72259612_122_379lo

96650_72259627_122_463lo

Source

Join The Conversation
sugar_bear sugar_bear 10 years
CONVERSE! LOL Maybe she forgot "Sketchers"! Her new nose has done her good. If I had the nose she had befoer she got surgery, I would have done it, too! Plus, I can't hate on her for getting surgery cuz I'v econsidred it. I have twins, and my pregnancy gave me an umbilical hernia, so I may get my belly button repaired (as weird as that sounds). I may also get Botox when I age a little more. ha ha
Jinx Jinx 10 years
Although not wearing one here, Ashlee Simpson in a CBGB's T shirt is a poser! lol ~Canada, The only country to gain its Independance, By Asking Nicely~
nicachica nicachica 10 years
you know, i really liked how Ashlee looked before because she had a unique face and seemed more real than Jessica. and even though plastic surgery doesn't always make people look better (e.g. Tori Spelling and other horse faces), she got the right surgeon cuz she looks insanely beautiful! (and i really, really HATE saying that) Now i hope she STOPS with the surgery or she'll end up looking like Jessica.
sticker sticker 10 years
Ok,she seriously looks like mischa barton. But i think she looks good here.
stone_soup stone_soup 10 years
her look has changed so much! ____________________________________ Don't tick me off. Or you'll get it.
Sica Sica 10 years
I hate this fake hair. _____________________________ "Amor vincit omnia"
Luna13 Luna13 10 years
she should be her plastic surgeons spoke person.
mrs-nicholson mrs-nicholson 10 years
I cannot believe the difference plastic surgery makes, she cant recognise herself in the mirror i bet!
Tiinnaaaa Tiinnaaaa 10 years
wow she looks so amazing! but whatever, its all plastic surgery, before she was fugly.
sanD13 sanD13 10 years
wow, i'm not a fan but i gotta admit, she looks absolutely flawless. her skin, make-up and hair all look good.
LaurenG22 LaurenG22 10 years
wow i thought it was a wax statue of ashlee... can we say plastic????
pink_magnetism pink_magnetism 10 years
Ashlee: "Hmm, what celeb do I want to look like today? Well, I'm pimping shoes so I might go for Mischa Barton today." Seriously, she looks like just about every celebrity out there. Crazy.
nettefairy nettefairy 10 years
Congratulations Ashley. Your face now looks like all the other fake ones.
siouxsie siouxsie 10 years
nothing unique about clones luv.
ladylove ladylove 10 years
Sorry, I don't find her attractive at all now. I thought she was adorable before, there's nothing unique about her now, she looks like all the rest.
nomerz nomerz 10 years
She looks really good here...
siouxsie siouxsie 10 years
man i used to like sketchers...now they have been tainted! ARRGH. if bitch even goes near Doc Marten headquarters...ill yank those damn extensions out her head and shove them up her ass!
Faye16 Faye16 10 years
She looks so pretty! And I like the jacket on HER, it wouldn't work for me though!
ohnesie ohnesie 10 years
She looks great since her plastic surgery. But there is just something weird. Is she using botox? Or maybe its her lips? I'm still getting use to the new look. She looks pretty.
t0xxic t0xxic 10 years
lol atox-------------------- The baby in my belly made me do it I swear.
atoxicsparkle atoxicsparkle 10 years
hehehe, i knew you'd like it :D
snixy30 snixy30 10 years
Yep they are converse...to funny.
JennaV JennaV 10 years
LOL @ atox's ENTIRE comment!!! :rotfl:
princessv princessv 10 years
is it just me or is she wearing CONVERSE sneakers to her SKECHERS promotion??? it sure looks like it... didn't her sister have the same problem with her denim line? (she wore true religion to her promotion i think)
snixy30 snixy30 10 years
She looks like a barbie doll.. WOW!! amazing what plastic can do!!!
Celebrities Who Are Younger Sisters
Jessica Simpson and Family on Red Carpet May 2017
Ashlee Simpson and Evan Ross at Art of Elysium Gala 2017
Ashlee Simpson and Evan Ross at Disneyland Photos 2016
From Our Partners
Latest Celebrity & Entertainment
All the Latest From Ryan Reynolds