Skip Nav
Viral Videos
This "Party Favors" Dance Routine Is So Sexy, Your Screen Might Fog Up
Celebrity Weddings
#IDo: The Best Social Celebrity Wedding Pictures
Eye Candy
March Man-ness 2017: Which Guy Wins Your Heart?
Around The Web
Join The Conversation
justmefanfan justmefanfan 5 years
what a nice happily-ever-after story you told us, Katie ;).. all  three ladies are beautiful and inspiring though the picture is not so good, too casual imho  
Frida83 Frida83 5 years
wow, they sure look thrilled...
ewe-r-stewpid ewe-r-stewpid 5 years
what.the.fudge.is.she.wearing? 
Janinebff Janinebff 5 years
If only she was wearing forest green pumps
1278368 1278368 5 years
Kristen is marvelous, I loved the pants and shoes, she's amazing!
jaan_black jaan_black 5 years
2 of these ladies are hiiiiiigh as a kite LOL...Salma looks great minus the geriatric hose and Kristen looks hot
alexsa21 alexsa21 5 years
Charlotte's face is bad, she looks like a hardcore drug user.  Kristen looks hot, but something about the shoes with the leather pants is not really working.  Oh my Salma!!! Are those nude pantyhose?????? UGH!!! PS is it me or does Charlotte seems she does not want to be photographed with these women.  Look at the other photos. You'll see
callingoutthecrazy callingoutthecrazy 5 years
Kristen looks GORGEOUS! Edgy and high fashion!
plume plume 5 years
nice pants but awful shoes and smile Kirsten
ErinSydney ErinSydney 5 years
yeah Charlotte and Kristen are the right spokesperson for Balenciaga - both are authentic, cool and edgy.
Jen2382248 Jen2382248 5 years
she looks great there, charlotte is amazing!
aaaaaaadina aaaaaaadina 5 years
Kristen you look fantsastic!! 
lovelylu lovelylu 5 years
omg, I love salma and charlotte! You lucky little Kstew!
Hannah Bronfman's Heart-Shaped Baby Hairs
Kate Middleton's Favorite Designers Fashion Week Fall 2017
Best Red Carpet Dresses at Fashion Week Fall 2017
Fashion Insiders Style Breakdown
Celebrities Front Row at Paris Fashion Week Fall 2017
Rihanna's Saint Laurent Boots in Paris March 2017
Chanel Fall 2017 Collection

POPSUGAR, the #1 independent media and technology company for women. Where more than 75 million women go for original, inspirational content that feeds their passions and interests.

From Our Partners
Latest Celebrity & Entertainment
All the Latest From Ryan Reynolds