Skip Nav
Kylie Jenner
You'll Just Barely Be Able to Tell the Difference Between Kylie Jenner and Her Wax Figure
Goldie Hawn
Look Back on Goldie Hawn's Best Swimsuit Moments, From the '60s to Now
Maisie Williams
This Might Be the 1 Person Who Isn't on Arya Stark — Er, Maisie Williams's — Kill List
Join The Conversation
MartiniLush MartiniLush 9 years
Wow, is he delicious!!!
ThatsBloo2You ThatsBloo2You 9 years
He seems so angry at the world.
intensebandgeek intensebandgeek 9 years
All this publicity for his documentary make me want to watch it.
simpson_lechay simpson_lechay 9 years
the song says hey sexy lady but if i would make a song for leo i would call it hey sexy man
baybridget baybridget 9 years
Kate still looks too skinny.
Black-Velveteen Black-Velveteen 9 years
DANG!! That's Tobey McGuire??! He looking kinda good there. Finally looks lika man! :P
nomerz nomerz 9 years
Kate Bosworth always looks great, and her different colored eyes are so unique!
msshellokitty msshellokitty 9 years
I LOVE Leo.Kate looks so much better since she is getting healthy.She doesn't look sickly thin anymore.
trippa trippa 9 years
I love Kate, she's so cute, but she definitely looks artificially puffed up in the face/
pink_magnetism pink_magnetism 9 years
:ROTFL: canthelpwatching! Kate's looking better.
jmast jmast 9 years
He ain't so weeny anymore :drool: I'd save the word weeny for Zac Efron. LMAO!!! :)
ladybugrenee ladybugrenee 9 years
no thanks, hes just the weeny boy from tit-anic
missmegs825 missmegs825 9 years
Kate and Leo would make a cute couple!!
tati33 tati33 9 years
:ROTFL: jmast - and i thought I had bad posture - oh well!!
vireland vireland 9 years
I like Kate's dress. Fab--find us an affordable version!!
Just-Me Just-Me 9 years
and iiiii will always love LEO.... i swear he is def getting better with age... to think he played an orphan on Growing pains, and i have loved him since then!
jmast jmast 9 years
Who is that with Kate Bosworth? She has horrible posture...yikes!
canthelpwatching canthelpwatching 9 years
It was uncalled for on my part and I sincerely apologize. I hope that I haven't tainted anyone's appetite for the rest of the evening. LOL I keep going back to it though and staring and shuddering, and staring and shuddering. LOL. Okay, I'm done. No more gross talk.
jmast jmast 9 years
I'm ignoring the Alec Baldwin references to my Leo. :innocent:
tati33 tati33 9 years
canthelpwatching - i noticed the angle but wanted to ignore it
canthelpwatching canthelpwatching 9 years
Im sorry Cinnamon. It really did scare me. I shouldnt have shared that bad image though. No one else needed that bad association.
kelly kelly 9 years
LEO!! Where is Bar??!!! Good question.Kate looks so much better with a fuller face.
SassAndBide SassAndBide 9 years
HELLO leo ;)
Cinnamon-Girl Cinnamon-Girl 9 years
eww :sick: why did you have to say that canthelpwatching ?thanks alot.lol
canthelpwatching canthelpwatching 9 years
I am NOT attacking him. I think he's yummy. BUT Doesnt he look kinda like a young Alec Baldwin in the chin area in that second photo? It scared me. BAD ANGLE!!!!!!
Best Pictures of Val Kilmer
Celebrities With Anna Wintour at Fashion Week Pictures
Kate Bosworth Shares Her Favroite Denim Styling Tip
Coachella Pictures
From Our Partners
Latest Celebrity & Entertainment
All the Latest From Ryan Reynolds