Skip Nav
Demi Lovato
This "Sorry Not Sorry" Dance Routine Is So Sexy, Even Demi Lovato Was Here For It
Madonna
Who's That Girl? Look Back on All of Madonna's Many, Many Looks
Shirtless
Shirtless Leonardo DiCaprio Serves Poolside Glamour With Kate Winslet in St.-Tropez
Join The Conversation
magda_ooo magda_ooo 9 years
hmm it's funny when everybody just critise her, i like this it's called jelousy :] btw i liked this song
jaan_black jaan_black 9 years
she must smell like old sardines
tuscanstellina tuscanstellina 9 years
Ugh! Enough with this girl. What significant thing has she done lately? Go away Lindsay.
sylvangirl sylvangirl 9 years
Ugh, this fur coat incident is nothing new. Remember it was just in the summer of 2007 that Lindsay raided some poor girl's closet and walked out with bags of her clothes?
asa1 asa1 9 years
this girl deserves a spanking..anyone want the job?
Martini-Rossi Martini-Rossi 9 years
thievin' ass!
motherof3 motherof3 9 years
gross
rachaelnexus rachaelnexus 9 years
She is one of the biggest douches I´ve ever heard, if I´d have done something like she did with that Columbia student I'd quickly move to the South Pole to never come back. Did she ever feel embarrassed for something?, you are a huge piece of trash Lindsay!!
lickety-split lickety-split 9 years
yeah i'm kind of done with her. drugs are an addiction but being a selfish idiot is a choice.
hotstuff hotstuff 9 years
She's such a dirtbag stealing someone's fur coat...pathetic!
king's-queen king's-queen 9 years
How is she still relevant? She hasn't done anything worthwhile in a really long time.
karisaamy karisaamy 9 years
She looks straight out of 1987
RosaDilia RosaDilia 9 years
I agree, so much shopping and she manages to look like crap all the time.
acyl acyl 9 years
How can she dress so badly with all the shopping she does? I hate this 80's vibe she's channeling.
touve touve 9 years
*yawn*
LolaDub LolaDub 9 years
:O
Lovely_1 Lovely_1 9 years
LOVE HER!!!
Zahara-Pitt Zahara-Pitt 9 years
dirty
Lindsay Lohan Wants to Play This Disney Princess
Hilary Duff and Lindsay Lohan's Feud
Lindsay Lohan's Prank Reality Show Trailer
Lindsay Lohan Reveals She Almost Lost Her Finger in a Boating Accident
From Our Partners
Latest Celebrity & Entertainment
All the Latest From Ryan Reynolds