Skip Nav
Jennifer Connelly
Can You Handle Jennifer Connelly's Hottest Photos?
The Royals
11 Times Princess Diana Showed William and Harry the Ropes on a Royal Tour
Kesha
21 Colorful, Courageous Ways to Dress as Kesha For Halloween

Link Time!!!

Join The Conversation
woodycakes woodycakes 10 years
liz hurley is hot
Community-Manager Community-Manager 10 years
BellaSugar is currently posting under Fab on makeup and will be launching a site in the spring!
BlondeSugar BlondeSugar 10 years
Who's BellaSugar???
cari907 cari907 10 years
ugh i wanna look like them
Luna13 Luna13 10 years
i love the hills too, i really do not know why!
whiterockgirl whiterockgirl 10 years
I love John Stewart and then there is Jake...wow what I wouldn't do to what them play basketball.
colormesticky colormesticky 10 years
You just know that her kid is going to be a self important little brat one day. It'll be the next Lindsday Lohan.
colormesticky colormesticky 10 years
Haaaaaaaaahahahahahaha! Stupid Charlotte Church!
Pecarrie Pecarrie 10 years
Hey whats with the depressed looking emoticon?? Man I gotta learn the hotkeys for these faces... LOL ~Love is a very selfish place to be in, but a very selfless thing to give. ~Pecarrie
Pecarrie Pecarrie 10 years
I LOVE any and all things Mary-Louise-Parker!! She da queen!! How awesome of her ot reach out, too! :O) ~Love is a very selfish place to be in, but a very selfless thing to give. ~Pecarrie
miss915 miss915 10 years
wow liz looks hot..
Lindsb Lindsb 10 years
Hahaha to Kristen Cavalerri. I was wondering the same thing myself. Although, I have always been a much bigger Lauren fan.. :woohoo: I love the Hills! Although, I thought for sure I saw her on the Housewives of Orange County. I thought she was at Lindsey's party.. (daughter of Tammie who wears WAYYY too much makeup).. Hmm.. never know. It's her stomping ground!
Kate Moss's Best Fashion Moments
Is Hugh Grant in Bridget Jones's Baby?
Okja Trailer
Hugh Grant Apparently Couldn't Recognize Renée Zellweger From the Nose Up
From Our Partners
Latest Celebrity & Entertainment
All the Latest From Ryan Reynolds