Skip Nav
The Royals
9 Ways Prince William Is Keeping His Mother's Memory Alive Within His Own Family
The Royals
22 Thoughts Prince Harry Probably Has While Third-Wheeling With Will and Kate
Scott Eastwood
Even Scott Eastwood Can't Help but Marvel at His Ripped and Wet Body

Link Time!!!

Join The Conversation
krisua krisua 9 years
Such a stupid article by Cityrag. Phhew!
Jennifer_2sugar Jennifer_2sugar 9 years
This just made my day actually :an
tiabia tiabia 9 years
There are also a ton of "Savages" out there...Macauluy Culkin and Jonathan Taylor Thomas come to mind!!!
ThatsBloo2You ThatsBloo2You 9 years
Paris better watch it.. the world is not exactly thrilled with her right now.
ThatsBloo2You ThatsBloo2You 9 years
There's quite a few "reverse savages" out in the world.
ThatsBloo2You ThatsBloo2You 9 years
Mariah sleeps 15 hours a day? WHAT? Sleeping that much does not help you sing better.. try shutting up every once in awhile.. that will help it also.
ThatsBloo2You ThatsBloo2You 9 years
Gwen is gorgeous, but that skirt shoulda been left at home.
ThatsBloo2You ThatsBloo2You 9 years
I can't believe they're selling britney's chicken grease dress.
ThatsBloo2You ThatsBloo2You 9 years
I like J.Lo glam not skank.
ThatsBloo2You ThatsBloo2You 9 years
I didn't think Hilary Swank could pull off sexy.
ThatsBloo2You ThatsBloo2You 9 years
Boy.. It seems like everyone in Hollywood has slept with everyone. Like some big soap opera.
koolbr33z3 koolbr33z3 9 years
"Reverse Savage" is pretty funny but I wonder if it will catch on. He's not that terrible looking as an adult so I'm not sure if it really makes that much sense for me.
KAEB06 KAEB06 9 years
"Reverse Savage" SO harsh :( .....but true
Tnkrbelli Tnkrbelli 9 years
Hilary Swank has ALWAYS had a gorgeous body...remember the blue dress....wow she looked fabulous! She's gorgeous for her age.
jmast jmast 9 years
sorry I was MIA trishxo, my hubby was fixing my sister's laptop and needed my laptop for some reason..LOL! He told me "Popsugar is going to have to wait". He knows me so well ;) Hmm, Andy Samberg could be trying to throw them off his trail :) I think they'd be cute couple. They're both Jewish too. So that works. And I just read on Wikipedia (I always go there too..ha) under Andy Samberg, and they mentioned Shia...so maybe that is the friend that Shia was talking about????? And yes, Channing Tatum is a fine specimen of a man!!!! :drool:
lanilovespeaches lanilovespeaches 9 years
lol trish, niice shia quote
SassAndBide SassAndBide 9 years
and speaking of Shia, i read an article about him too and in the interview they asked him what male star he'd kiss on screen and he's like "Channing Tatum! He's one exsquisite male specimen" hahha :D he's right, channing is cute though;)
SassAndBide SassAndBide 9 years
hey jmast yeah there were rumours about em. it might be true i mean after all what do i know LOL. *IF* its true im probably in denial, cuz i adore andy samberg :rotfl: lol . however there was an Andy Samberg article in the August Issue of Elle, and he denies that he's with Natalie Portman. ..I did some investigating lol and according to wikipedia natalie portman has a boyfriend (i dunno how accurate wikipedia is though) "Recently, she is reportedly dating Nat Rothschild, of the famous multi-billionaire banking family." and when Andy Samberg was asked about Natalie by USWeekly: When asked if he'd confirm the relationship Monday at NBC's presentation at the Television Critics' Association press tour, Samberg joked, "pretty much every host that comes to the show, we all sleep with, so by that measure..." LOL well i dunno. if they are together, i guess they'd make a cute couple?
Jennifer_2sugar Jennifer_2sugar 9 years
Oh my goodness, i was making this up in my head already! Thanks popsugar! :star:
jmast jmast 9 years
Trishxo, Really, I thought I heard Natalie Portman was dating Adam Samberg???? I could be wrong. I also read in an interview with Shia Labeouf (sp??) that he would say she was his crush but she's dating one of his good friends so he won't. Hmmmm. I will have to investigate! LOL!
jmast jmast 9 years
LOL! That reverse savage is hysterical. Aww, I just watched The Princess Bride and Fred Savage was really adorable in that movie.
SassAndBide SassAndBide 9 years
the stupid chart is confusing me lol. im probably lookin @ it wrong but is it stating that john mayer hooked up with adam brody ? lol i bet half of that stuff isnt even true. Andy samberg never went out with natalie portman, just cuz they did a digital short together wen she was on snl suddenly it means they're an item :oy:
PinkNC PinkNC 9 years
Cameron is fine with me, but that other one..I don't think so.
lorenashley lorenashley 9 years
king and queen of fling = WHORES! both of em. ew.
lickety-split lickety-split 9 years
lc ALWAYS looks so cute in that dress :KISS: swank has always had a hot bod, remember that backless oscar number, wow! paris is so irritating. :(
Jessica Alba and Cash Warren Couple Pictures
Jessica Alba's Dress at the 2017 Oscars Afterparty
Jessica Alba's Family Photo July 2017
Jessica Alba Denim Jumpsuit June 2017
From Our Partners
Latest Celebrity & Entertainment
All the Latest From Ryan Reynolds