Skip Nav
Leonardo DiCaprio
A Guide to Leonardo DiCaprio's Group of Dedicated Famous Friends
Shannen Doherty
Shannen Doherty Shares Uplifting News About Her Breast Cancer Battle
The Royals
The Queen Ordered Charles and Diana's Divorce and More Dramatic Details You Didn't Know

Link Time!!!

Around The Web
Join The Conversation
Jacqui Jacqui 9 years
Wow, those pictures of Gisele are amazing
magalaya magalaya 9 years
Hahhaha oh Heidi...ouch.
californiagirlx7 californiagirlx7 9 years
Heidi looks so ridiculous. What is it with those arm movements?
PooLovesBoo PooLovesBoo 9 years
Heidi needs to work on her lipsyncing.
missrova missrova 9 years
watching heidi sing like that makes me feel embarrassed for her! You know that feeling when you can't stop watching a car accident but you feel bad watching....exactly my feelings! horrible
youngest_sister youngest_sister 9 years
Brad is hot but very very photo shopped!
pink_magnetism pink_magnetism 9 years
Oh, and :ROTFL: at Dave Grohl's comments on Paris. I didn't see that link, but since several of you mentioned it, I had to scroll back up. So worth it! :)
pink_magnetism pink_magnetism 9 years
:ROTFL: at the Heidi video :ROTFL: I like the name Halo for Hayden & Milo, but I don't like the idea of them together.
i-am-elle i-am-elle 9 years
Heidi video = HILARIOUS
epicurean_Essy epicurean_Essy 9 years
OJ had it coming.
KAEB06 KAEB06 9 years
WTH.....Heidi is a joke....
omgmonster omgmonster 9 years
HAhaaha. WTF? She is so out of rhythm, but I must admit I kinda like the song =/
knockemoverx3 knockemoverx3 9 years
it doesn't even sound like her. and her arms were moving too much and it all just looked fake. it pretty much sucked
epicurean_Essy epicurean_Essy 9 years
Can't seem to like Gisele that much for some reason. Oh and Heidi...... LOL!
tashspice tashspice 9 years
why is heidi moving around so much?
melissabritt melissabritt 9 years
I will never get those 2 minutes of my life back...she was horrible. She & Spencer are really milking their 15 minutes. The 2 of them are awful...tacky & awful...
darlene darlene 9 years
lol at heidi
SassAndBide SassAndBide 9 years
"Drew is gonna dump him like a hot potato! Just like Tom Green!" LOL MSMONEY :rotfl: - okay heidi should not SING EVER!! SHE WAS TERRIBLE LOL but that video is hilarious cuz she think she's actually gettin away with it
somebody somebody 9 years
this is why i hate reality shows they become famous and yhink they can sing uugggggggggggghhhhhhhhhhhh
tiabia tiabia 9 years
You actually LIKE Heidi, :rotfl: :rotfl: :rotfl: :rotfl:
tiabia tiabia 9 years
You
demeter demeter 9 years
I like Heidi, but she went way over the top.
Adrianne Adrianne 9 years
I've never seen Heroes, but I do know who Milo and Hayden are and I say I'm a Halo fan! They're just so damn cutesy and flirty with one another!
tiabia tiabia 9 years
:rotfl:...I just read Dave Grohl's comment on Paris...hilarious. I've always said she was LAME!!! Girlfriend dropped out of high school as a CHOICE, not because medical reasons or family commitments, but because she didn't want to do it anymore...you don't get lamer than that!!!
BabyCookie BabyCookie 9 years
Man....her arm movements scared me half the time. And when I wasn't scared..I was kinda throwing fits of laughter....that was horrible. o.o So...very...horrible!
Celebrities as Celebrities on Halloween | Pictures
Pamela Anderson's Son in Saint Laurent Campaign 2016
Khloe Kardashian Playing Spill Your Guts With James Corden
Famous People's Wax Figures | Photos
Justin Long Wanted to Be a Priest Before Becoming an Actor
OJ Simpson Found Guilty
Brandon Lee and Pamela Anderson at Premiere | Photos
Celebrities Who Dated the Same People
This Baywatch Babe Got a High-Fashion Makeover
Sugar Bits — Kanye Cancels Victoria's Secret Show
From Our Partners
Latest Celebrity & Entertainment
All the Latest From Ryan Reynolds